Alla inlägg den 3 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 3 maj 2007 13:47

Satt o läste våra Gb'n på PA..Från första gången vi pratade.
Vad mycke du har behövt "Gå igenom" med mig under den här tiden.
Du har vart ett stort stöd för mig många, många gånger.
Du har hjälpt mig att ta svåra beslut, och när du säger att allt kommer bli bra...Så tror jag verkligen på dig.
Hur tackar man någon för nåt sånt? Du är underbar!
Alla borde förstå hur bra dom har det,som har en sån som du vid sin sida.


Från höst till snart sommar, och allt där igenom.
Jag har setat sen typ 06 imorse o läst loggarna från msn.
Jag tror inte det finns nåt som vi inte har pratat om..
Allt från navelludd till val av statsminister..
Och varför
alltid smörgåsen faller med smöret ner mot golvet?, så hela golvet blir kladdigt
Hahaha..den frågan kommer jag aldrig glömma.
Och "kan du vissla"
Du är så kul :p


Jag vill aldrig att du ska försvinna från mig, du har vart en av de bästa i mitt liv de senaste månaderna.
Jag vill be om ursäkt för att jag blir som jag blir då och då, kanske rätt ofta den senaste tiden.
Jag vill inte vara den svartsjuka och jobbiga.
Jag är bara rädd.
För dig är jag svag...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards