Alla inlägg den 12 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 12 maj 2007 15:02

Lisa o jag har bestämt att hon ska ha sin studentfest här hos mig.
Hennes lägenhet är ju så liten så alla skulle inte riktigt få plats att sitta :p
Ska fixa dekorationer o så torsdagen, dagen innan hon tar studenten.
Jonna skulle göra smörgåstårtan och jag ska vara kvällens bartender :p
Blanda drinkarna o de.
Kommer bli hur bra som helst!

Lisa vill typ.. go wild and crazy. HAHA
Hon ville dra från stan på studenten, för man vill ju fan inte vara här.
Alla samlade på ett ställe. Och de är illa när man typ..hatar halva stan :p
Så vi funta på o dra till Stockholm o röja där.
Eller så tar vi nå närmare..typ Västerås eller nåt.
Får väl se hur de blir.
Vill iaf inte va kvar här.


Fy fan så kul.
Jag vill ta om min student. Det va så sjukt kul.
Ah..kunna väl vart lite bättre, om man hade hoppat över att gå ut.
Men men..de är gjort redan.
Kul va de iaf!
Synd att man inte kunna gå bak i tiden :p

Av ♥ Estella B ♥ - 12 maj 2007 14:38

Jag o Lisa bestämde att vi skulle ha en hemmakväll igår.
Bara sitta hos mig o snacka skit o dricka vin.


Vi typ..började med att åka till mamma. Satt där o tog en cigg, sen åkte vi till hennes gamla lägenhet o hämta Lisas vin o typ..lite saker som mamma ville ha med till nya lägenheten.
Åkte o lämna de där o sen väntade vi på storesyster.
Vi skulle låna hennes digikamera o leka lite med :p
Efter hon kom dit o lämna den så åkte jag o Lisa hem till mig, hämtade mina pantflaskor..asså..de va lite överfullt i skåpen, så kände att de kanske va på tiden att få bort skiten.
Efter vi vart o pantat så bestämde vi oss för att sitta ute på min balkong o dricka, med lite kuddar, filtar o bra musik.
Men det sket sig..för de hade blitt så kallt ute o solen vart borta.
Så vi fick sitta inne istället.


Vi satte oss o börja dricka, sen kom vi fram till att vi ville på fest.
Så vi fixade en fest att gå till :p
Vi hamna hos Fia i nyfors.
Vi hade grymt kul faktist..iaf vi tjejer..Killarna kolla på oss som att vi va dum i huvet, bara för vi satt o skratta åt dom mest värdelösa skämten.. HAHA.. Dålig humor?
Kul va de iaf.
Vi gick hem nån gång efter 01 tror jag. Lisa skulle upp o köra idag, så de blidde bäst så.


Hela vägen hem gick jag o sjöng med min lilla mp3 :p
Mobbad?
Hahah..folk läre ju trott de iaf :p
Lilla Ella.
När vi kom hem sen så ville vi lägga oss i soffan o sätta på en film som vi skulle somna till :p
Och så skulle vi ju laga mat å.
Lisa ville ha pasta så jag koka den...sen hällde vi på nån äcklig sås, så skiten gick inte o äta sen iaf.. Torrt då. Haha.
Vi la oss i soffan o satte på film, men så gick Lisa in o la sig i sovrummet iaf :p Hahah..
Jag låg kvar i soffan o stirra upp i taket. Jag mådde sjukt illa.
Men ah...jag kan ju aldrig spy.. inte ens när jag vill.
Typiskt.


Vakna runt 08 imorse..sen runt 10 kände jag att jag ville ha sällskap.
Så jag gick in o la mig bredvid Lisa så hon skulle vakna.
Och hon gick faktist upp nästan på en gång. Bra för mig :D
Vi satte oss o käka värsta äckliga frukosten.
Sånt ska man inte äta när man är bakis. Typ..såna nyttiga fling grejs o fil.
Uh..
Sen skulle vi åka till bolaget..Alkisar?
Nej, de va faktist inte till oss. Vi åkte o handla massa sprit till jobbet mitt.
Efter vi vart inne o handla, så skulle vi till baksidan o hämta varorna.
Så Lisa backa upp där, så är de en jävla kärring som kommer o kör in i oss.
Hon lixom..körde framåt när lisa backa bakåt.
Hur cp får man bli?
De blidde lite repor på bilen bara, så ingen större fara.

Efter vi iaf åkt därifrån så åkte vi o käka bättre bakismat.
Pizza med beasås. Inget bättre finns ju :D
Sen åkte vi iaf hem hit, o sen åkte Lisa o jobba.


Man hinner ju göra så mycket när man går upp tidigt =)
Toppen..
Kanske skulle börja göra de oftare? :p
Ikväll blir de iaf hemmakväll..UTAN alkohol :p
Vi ska köpa lite chips o så, o sen ligga o kolla eurovision.
Kul faktist =) Skönt om inte annat.
Slapp jobba hela helgen å. Mycket bra.
Men så jobbar jag hela nästa helg.
Aja..nån gång måste man ju de med :p


Over and out

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards