Alla inlägg den 4 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 4 maj 2007 23:04

 -I need a new version of me-


Man ska väl inte klaga egentligen, men jag gör inget annat än klagar.
Känns som jag säger fel saker hela jävla tiden. Jag tänker aldrig längre än 1 sekund framåt tror jag..de är inte så bra alla gånger.
Men vad ska man göra när allt går åt helvete då?
Allt jag tänkt..verkar inte vilja bli så. Vad gör man för fel?
Jag undrar de ja...
Spelar ju ingen roll hur många gånger man försöker, verkligen försöker förklara saker..de verkar inte som att nån vill fatta.


Jag vill göra det där Jenny, det som vi har pratat om ett tag nu.
Men jag tror inte jag vågar, de skulle kännas fel..eller..dumt kanske.
Och bara dyka upp o skrämma slag på folk.
Fast jag hade blitt glad om den gjorde så mot mig.
Världens gladaste, utan tvekan.
Jag skulle ge allt. Jag försöker.
Fan som jag ställer till för mig själv när det gäller...detta.
Och det slutar alltid med att det är jag som gråter.
Men jag vill att turen ska vara på min sida, bara den här gången.
Det är allt jag behöver. Sen skulle allt bli bra...för en gångs skull.


And I will go to the end of the earth, cause to me that is what you're worth

Av ♥ Estella B ♥ - 4 maj 2007 18:48

Jenny kom hit igår kväll strax innan 22.
Vi skulle ha lite terapifika :p
Fan så livet o kärleken kan gå snett...Efter allt prat med andra så blir man ju nästan rädd för långtidsföhållanden.
Det ska nog gå bra...
Vi satt o prata i nästan 2 timmar, sen vart hon hungrig o börja tjata om pizza..o då blev ju jag hungrig å, så vi tog en natt tur till Målet o hämta en pizza..Nattmat =)
Fläskisar :p Vi är rätt störda ibland..hahah..men man får =)
Åkte hem hit o käka den, o prata lite mer..sen åkte hon hem typ strax innan 01.
Väldigt jävla trevligt måste jag säga..De får vi göra om =)
Kan va bra o ha nån o prata med ibland.


Idag gick jag upp strax efter 10, o messa Jenny o sa att hon skulle komma o hämta upp mig när hon slutat skolan så jag kunna åka med henne ut till Lagers. Så de gjorde hon.
Jag skulle dit o hjälpa mamma flytta =)
Inte för jag gjorde så mycke men :p
När jag kom dit så hitta jag ett par kryckor som jag tog, o så hoppa jag runt på dom o sa till alla att jag hade gjort illa foten :p
Bara för o slippa packa o bära..snacka om lat :p HAHA.
Mamma spelade med o sa till dom andra att
"Jaa, se så de går när man är full o vinglar runt o ramlar i diken" :p
Hahah..hon är lite kul.
Efter ett tag orkade jag inte hoppa runt på dom dära sakerna (Man får ju fan mer ont av dom än vad dom gör nytta)
Så jag hjälpte iaf till o packa lite.
Sen tog lillsyster fram vodkan, så vi va ju tvugna o hitta på nåt o fira..
Så vi firade iaf att de skulle vara sista gången man drack sprit i den lägenheten :p HAHA..bra va? :p
Lite små sjuka är vi ju..Ingen som sagt nå annat :p
Jag o syster satt iaf o drack medans dom andra åkte o hämta släp, o när dom kom tillbaka så drog jag hem..
Jag är ju till så väldigt mycket hjälp :p
LAAT!!


Chefen ringde för en stund sen, o frågade om sin jävla hamster..
Den står ju hos Lisa nu o han vill typ..ha tillbaka den :p
De är ju iof hans dotters...så de är väl hon som vill ha den kanske.
Lisa drog iaf till Bollnäs idag...bara lämna mig här =(
Så han får sitt lilla djur på söndag.
Inte behövde jag jobba idag heller, han klarade sig själv sa han (För en gångs skull..GRATTIS vafaan)
Men de tråkiga va ju att..för en gångs skull också..så ville jag jobba..
Har ju inga andra planer..
Alltid måste han säga saker i sista stund. Nu hinnerjag ju inte planera nåt för idag..Åååh guuud..så tråkigt jag kommer ha.
Jag kommer ju ruttna!


Oh happy day!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards