Alla inlägg den 25 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2007 21:51

Vaknade strax efter 08 imorse..o typ låg där i sängen.
Jag var lite chockad över att jag vaknat så tidigt för en gångs skull.. Mohaha..usch..tråk humor.
Iaf så skulle jag ju möta syster på stan, men så råka jag hoppa över att svara när hon ringde. Hon ringer från privat nummer, o då tror jag att de är den där idioten jag inte vill prata med som ringer.
Jag ringde iaf till mamma o bestämde en tid med henne. Så gick jag ner på stan o mötte henne vid 12.30 Syster var också där..tur de då :p
Vi gick iaf först o käka på corner, o sen skulle vi upp till morfar. Men då ringde Lisa o sa att hon redan va på stan så jag gick o mötte henne istället.
Gick o gjorde lite ärenden ;) Och sen gick vi o mötte syster.

Shoppade massa smink, hårfärg (Vilket va onödigt för inte fan syns de att jag färgat) Köpte ett par nya skor å..igen :p
Och sen en sån där grej till katten som hon kan hoppa upp på.
Efter vi gjort de så gick vi till rundan o köpte glass. Satt där o vänta på syster o mamma, för dom skulle va med o fika.
När vi fikat klart så drog vi till mig o lämna sakerna o sen åkte vi till bondgården :p
Skulle hitta ett plakat som Lisa ska ha till sin studentskylt, men vi hitta ingen så vi drog därifrån.
Åkte till mamma o hämta nyckeln till hennes andra lägenhet, åkte dit o hämta min gamla skylt.
För er som tror vi är dumma i huvet så är de så att min skylt var "hemmagjord" och jag har tagit bort kortet jag hade på mig, så nu kan Lisa använda den. Man får ju inte vara dum ;p Höhö.

Sen åkte vi till Fröslunda o käkade pizza o sen gick vi o handla mat, och efter de så åkte vi till Lisa o mata hennes katt och sen åkte vi till mig.
Har kollat på tv o hällt juice o fanta på varann. Hahah..
Ah..de va faktist lite kul :p
Lisa försökte dricka juice ur mitt glas o så gick jag lite överstyr *asg*
Så jag hällde glaset med juicen över henne..Och då sprang hon till kylen o hämta fanta o hällde de över mig.
HAHAHA
Sen klädde vi av oss kläderna o börja torka golvet.
*asg* Det lär ju sett sjukt dumt ut för den som såg. Men så är ju inte vi friska nånstans heller :p
Lisa ramlade in i bordet o slog i ryggen å, hon halka på fantan.
Och jag typ garva ihjäl mig...bra vän va?
Riktig skadeglädje :p
MOHAHA

Så kan man ju också göra en fredagkväll när andra är ute o super :p

Over and out

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards