Alla inlägg den 19 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 19 maj 2007 04:50

Jag jobbade idag...de du ;p HAHA
Ah..de va så roligt...
Kul humor där Ella.. :p


Jag har kommit fram till en sak, eller så har jag tänkt på detta sjukt länge.
JAG HATAR GUBBAR!!! Eller killar överhuvudtaget?
Våran trubadur som vi hade ikväll kom fram till mig o sa typ så här:
"Hej..vad heter du *kladd, kladd* Jahaa..fint namn. Vad säger du, Kan jag få ditt nummer till nästa gång jag är i Eskilstuna, så kanske vi kan gå ut på krogen eller nåt.. *smek o taffs*
ÖÖH!?


Asså..vad är de för fel på er? Jag är hälften så gammal som ni.
Jag orkar inte med er mera!!
Vett o etikett, ingen som lärt er de?
Ni har ju för fan ungar som är i samma ålder som mig.
UH..Ni äcklar mig!


Så fick jag ett till litet "Jag hatar att du finns Ella"
Så fort man kommer hem lixom, vad gör man för fel??
Ursäkta att jag finns då..
Det lät så här:
"Asså du visste hela tiden att jag skulle falla för dig, vafaan lurar du mig så för??"
Det roliga är att jag inte gjort ett piss mot människan.


Jag säger då de...Vad har folk emot mig egentligen?
Brudarna är...ah (Inget o nämna)..som dom är. Och killarna är fan värre.



Orka med er då?!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards