Alla inlägg den 17 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 17 maj 2007 13:17

Skulle hitt på nå kul igår.. Jag o Lisa, eftersom hon var ledig idag.
Så vi tänkte gå ner till jobbet o festa lite. Så vi gick ner dit, men när vi satt där så typ..kändes de inge kul längre, så vi sket i de och drog därifrån.
Så gick vi tillbaka hem till mig o hämta bilen o så åkte vi till Coop.
Så satte vi oss där utanförpå parkeringen o fundera på vad vi skulle göra.
Hahaha..friskt de läre sett ut då :p
2 spån i en bil :p Mohahah!
Vi kom iaf tillslut fram till vad vi skulle göra. Så vi gick in på coop o handla.
Massa smågodis,chips,dipp,glass,kräm o massa dricka.
Sen åkte vi till mig o kolla film.
Hahaha..vaddå tjockisar :p Fy faan vad illa vi mådde när vi skulle sova sen :p
Inte så konstigt kanske efter man setat o tryckt i sig allt de.
USCH!


Vi kom nog i säng runt 02 tror jag. Låg o prata en massa innan vi somna.
Eller ah...innan hon somna.
Jag höllt precis på o somna..men då börjar dom där jäävla grannarna!
Jag blir så jävla ARG :@ Skojar dom eller??
Asså..dom måste verkligen spela in porrfilmer där uppe. För de där är fan inte...Normalt!
Jag blir ju cp på dom.
Jag somna iaf runt 06. Så..tack för den.
Vakna 11 imorse av att de ringde på Lisas lur.
Vad tror ni sen är de första man hör?

MÄNNISKORNA LIGGER FAN FORTFARANDE O KNULLAR!!!

Asså..hur är de möjligt?? Jag fattar då inte.
Jag blev skitarg iaf, o så skrek jag till Lisa att
"DOM HAR FAN LEGAT O KNULLAT HELA JÄVLA NATTEN!!!"
Sen börja jag banka som faan på elementet.. (Jag visa Lisa hur dom hade låtit)
Och asså...det blev tyst sen.
*asg* Fatta pinsamt..dom lär ju ha hört mig skrika åt dom.
HAHAHA..Shit..
Ja, man får väl hoppas att dom slutar knulla när jag ska sova nu iaf :p

Jag har förstört deras sexliv :p Hahaha..
Men usch Ella :p



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards