Alla inlägg den 9 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 9 maj 2007 23:39

Börjar sakna påsken mer och mer för varje dag som går.
Har tankat ner typ..nästan alla låtar vi hade då, dom vi satt o sjöng till :p
Du & Jag, o dom vi tog ner för att festa med oss.
Faan..de va så sjukt underbart då. Känns som de aldrig hänt.
Bara en dröm, för de kommer aldrig hända igen.
Vi ska ju göra om de, men de kommer inte bli samma sak.
Allt var perfekt då.
Varje dag. torsdag-måndag. Bull bull, jäger o farliga vodkan :p. Tummen upp!
Jag behöver en till sån lång helg. Så alla tankar bara försvinner.


Det är verkligen över nu, alla underbara kvällar vi hade på jobbet.
Nu är chefen hemma, så man mår ju fan bara dåligt av att gå dit.
Inte bra..alls.
Men ah..slutar du där, då slutar jag.
Kommer ju inte klara av honom ensam. Never.
Och det kommer bli som du sa..värsta arga gatan, när jag börjar jobba hos Åke.
Alla hatar varann :p
Nyforsgatan är förstörd :p MOHAHA.





I want you <3

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards