Alla inlägg den 20 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 20 maj 2007 20:03

Jaa..så kan ju en fest också sluta. Med en Micke som ligger o halvsover på scenen :p
Haha..bra där.

Jobbat hela helgen.
I fredags satt jag o chefen kvar efter stängning o drack några öl.
Eller..några o några..blev väl endel :p
Satt o snacka skit bara typ.
Kom hem strax innan 05. Gick o plocka blommor o dansa hela vägen hem :p
Jag blir så glad......av alkohol.
Inte bra. Eller..ah..näe.. Haha..skitsamma.

Igår så skulle mamma, syster o Kristian komma ner o hälsa på mig, o festa lite med mig. Men så började syster vela som fan bara för att Kristian inte ville följa med längre.
Asså..jobbigare människa får man leta efter, när hon väl sätter igång.
Klarar sig folk inte utan "sina" killar eller?
Iof..Hon o Kristian är lixom inte ens tillsammans.
I allafall så skicka jag mess till syster o tjata lite, så tillslut så kom hon o mamma ner.
Mycket trevligt faktist =)
Fast mamma va tvungen o åka hem med nattbussen sen iaf (Hon skulle stanna kvar egentligen) men lillebror ville att hon skulle komma hem.
Så jag gick från jobbet o följde med mamma till bussen. Jag är så överdrivet orolig av mig, så jag ville inte låta henne gå ensam. Haha.. jag är mer mamma åt henne :p
Syster satt iaf kvar o festa med mig efter stängning.
Eller..inte bara med mig, vi vart 11 stycken på efterfesten.
Grymt kul faktist =)
Vissa stanna inte så länge, men iaf.
Jag o chefen blev kvar sist. Jag va så jävla seg så jag orkade inte ens gå hem, så jag ringde taxi :p
Kom hem vid halv 6 imorse.

Gick upp typ 11. Var tvungen o se repriser på tv :p
Kul liv :p Haha
Seg som fan är jag idag. Usch.
Jag vill äta men jag är fan inte sugen på nånting. Jobbig känsla faktist.

Lisa kom förbi en snabb sväng idag. Hon tyckte jag såg ut att va avlidande.
Jag kan nog förstå de :p
Speglarna går sönder när jag går förbi.
Eller...kanske inte riktigt så illa :p

Fick reda på en lite spännande sak i fredags.
En kille vi hade, som jobbade som vakt hos oss för typ.. snart 2 år sen.
Jag hade typ..ihop de lite med han, vi var KK för typ.. ingen av oss ville gå längre.
Fan som jag tyckte den människan var jobbig då, jag hitta alltid på ursäkter så att jag skulle slippa träffa han. Jag kommer inte på nu varför jag gjorde de, för han är typ..utan att överdriva, den snyggaste människan jag träffat.
Eller ah...just de, det var för att han betedde sig som att han ägde mig, som jag inte ville träffa han.
Iaf.. det jag ville komma fram till:
Alla sa typ då att han var "inget att leka med", att han typ.. misshandlat sina tidigare brudar. Jag lyssna ju inte, men lite rädd blev man ju.
Jag trodde faktist inte de om han, för han...var lixom inte så.
Helt plötsligt från ingenstan drog han från stan. Han flytta till stockholm för ett jobb, det var vad han sa till mig.
Men nu fick jag reda på att han sitter inne.
Fan så chockad jag blev. Fatta vad han kunna gjort mot mig.
Och jag ville inte se.
Som tur är så gjorde han ju inget.


Saker är inte som de verkar alla gånger..

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards