Alla inlägg den 15 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 15 maj 2007 23:28

3 Heeela dagar nu!
Fimpa röken, behåll glöden..eller hur var det ;p
HAHA...Troligt då.
Jag håller på o bli tokig..blir galen för minsta lilla.
Om typ..kattjäveln leker med nåt som stör mig så kokar jag faan.
Jag lovar.. mina ögon lyser rött!
Jag vill döda nån!!


Men Jaa..små pojkar o fi*tor..detta ska väl gå det med. Eller vad tror ni?
Jag vet inte ens varför jag slutar, ja menar..cancer kommer jag dö av i vilket fall som helst, för är de inte cigg..då är de väl chips.
Och byta från att dricka cola varje dag till Ramlösa, nej men då är de ju nå fel på Ramlösa å.
Nu för tiden finns de inte ett piss som är ofarligt.
Man kan ju inte gå ut på kvällarna utan o bli halvt ihjälslagen. (Inte för jag vet vad de hade med saken o göra men.. Dö-cancer     Dö-ihjälslagen.. Ah..man dör ju vilket fall som helst)
Vart är världen på väg?


Ja, det var ju dig jag lovade... för länge sen!


Jag får väl leva på vatten o knäckebröd.
Men de förstås...då är de väl fel på kranen som vattnet kommer från,  om inte de så är de väl nå fel på typ.. besprutningarna i havret som dom gör knäckis jävlarna med.
Går jag för långt?
Tycker jag då verkligen inte!



Livet är en plåga. Gud hatar mig obegränsat!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards