Alla inlägg den 13 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 13 maj 2007 17:38

Blidde fan ingen hemmakväll för mig igår..typ iaf.
Satt o kollade eurovision här med Lisa.
Så ringde Jenny o ville att jag skulle komma ner till jobbet o dricka sprit med henne. Hon saknade sin party prinsessa sa hon =) Och jag kan ju aldrig säga nej till party :p
Så jag o Lisa satt o kollade på de där tills dom börja med röstningarna.
Det tar ju en evighet o få skiten överstökat.
Vi orkade inte vänta iaf, så vi åkte.
Hon släppte av mig vid Tuna vallen o sen drog hon hem.
Kom till jobbet, o där satt dom o kolla på eurovision också, så jag missade ju inte de viktigaste iaf :p
Asså...jag förstår inte. Hur FAAN kunna den där flatan vinna?
Hur fan tänker folk?? Det var lixom..typ en av de sämsta låtarna genom tiderna, och hon tar lixom hem hela skiten.
Fan så sur jag blev!! Jag höll ju på Ukraina. HAHA. Klockrenaste låten ju.
Dom kom ju iaf 2:a. Men dom va värdiga vinnare ju.
Enligt mina åsikter. Ni andra får väl ha kass musiksmak om ni vill ;)


När de iaf hade slutat så satte vi igång partyt.
Jag, Jenny o chefen.
Woohoo..vilken fest då :p
Jag o Jenny kan ju festa iaf. Chefen gick o gjorde chips till oss =) Ah precis..gjorde.
Vi satt där o snacka om spöket som bor där nere, o typ..massa upplevelser ...man haft.
Jenny... du är läskig!
Vi åkte därifrån runt 04 imorse. Kom hem strax efter de då, o sen somna jag väl till 05 kanske. Låg med mp3 spelaren på högsta volym o somna till de.
Jag kan inte leva utan bra musik när jag är full om ni undrar :p


Vakna runt 11 imorse tror jag. 6 timmars sömn inatt alltså.
Jag brukar bara lyckas sova 4 annars. Bra jobbat Ella :p
Iof...så kan de va för att jag knappt sov natten innan.


Imorrn ska vi väl... Jag tror Jenny o Jag ska springa massa ärenden åt mig.
Hon börjar tröttna på att jag aldrig kan fixa nåt i tid :p
Fast hon tjatar på mig massor..HAHA..jag vägrar höra :p
Det ska vi nog lösa imorrn.
Så fick jag ett till problem idag. Fuck.. Du kommer ju döda mig :p


Haha..klart slut!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards