Alla inlägg den 23 maj 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2007 23:43

Vad lider du av? Jag förstår då inte..asså..fattar du inte piken?
LÅT MIG VARA!
Jag hoppas då på de Sebastian..att du läser min blogg.
And this is just for you *Pekar fingret!*
Du typ..känner inte ens mig, du har träffat mig vad? EN gång o du ringer som en tok.
Fattar du inte att jag INTE VILL prata med dig när jag inte svarar i telefonen.
Hur svårt ska de behöva vara att få bort dig?
Damn människa...skaffa ett liv!

Tänk om den jag vill ska ringa mig o skicka gulliga mess, kunna göra de å.
Men nej..det händer ju knappast i detta millenium.
Uh..Idioter var man än vänder sig.
Det är väl då bättre o va singel o leva livet?
Fast....Jag vill ju...ha dig...och krama dig när jag vill. Alltid.
Du är för långt bort.
Du är ju som luft...Omöjlig att leva utan.

I will make a wish before I go to sleep tonight <3


 

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2007 23:18

Idag har Jag o Lisa vart på äventyr sörru ;p
Typ...Hahah

Hon kom hit idag strax efter 18, så gick vi ner o hämta pizza o satte oss här o käka.
Sen skulle vi hem till henne o hämta ett kort hon måste ha när hon loggar in på sin internetbank, hon skulle göra de här eftersom hennes internet är lite pajko.
Så vi åkte till henne, o när vi kom utanför märkte hon att hon inte hade sina hemnycklar med sig, så vi fick åka tillbaka hit o hämta dom.
Efter vi gjort de åkte vi tillbaka till henne o hämta kortet, sen åkte vi tillbaka hit igen.
När vi sen sattit oss o ska gå logga in henne, så hade hon glömt koden hemma *asg*
Så...det var ju bara o åka tillbaka dit o leta efter den, vi letade typ.. över en halvtimme, men vi hitta den inte. Så vi sket i de o åkte tillbaka hit till mig.
När vi ska gå in i porten så var ju den låst. Tror ni jag hade tagit mina nycklar med mig då?
*asg* Men självklart inte.
Första gången på alla dom vändorna som jag lämnar nyckeljävlarna hemma.
Jag la mig ner på marken utanför o garva tills jag grät.

FY FAAN...SÅ JÄVLA SJUKT!!
Helt jävla Iq befriade.

Jag gick iaf ner o kolla om källaren var öppen, och som tur var, så var den det.. så vi kom iaf in =)
Och så har man gjort alla dom åkturerna i onödan, eftersom hon ändå inte kom in på sin jävla bank.
Så kan man ju också ta upp tiden.
Vi som satt o klaga på att vi ville hitta på nå kul o att de inte fanns nå o göra, nu slapp vi ju iaf tänka ut vad vi skulle göra. Vi hann ju ändå inte hitta på nåt :p
Haha..Två puckon i ett nötskal :p

En bra sak hände iaf idag.. typ.. btw :p
Jag fick mina solbrills som jag har väntat på en evighet =)
Det tackar vi för. Trodde nästan att jag inte skulle få dom.
They are perfect!
Tur för mig.

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2007 13:46

Lisa o jag hade filmkväll igår.
Vi åkte o handla godis o massa cider..kände att de blev lite mycket förra gången, så vi slog bara till på godis denna gången ;p
Vi skulle kolla på skräckfilmen "The Amityville Horror"
Jäävlar som vi satt o skrek, det är inte bra för oss o kolla på såna filmer tror jag :p
Vi satt typ på varandra. HAHA..som alltid iof :p
Efter vi sett den så vågade vi inte gå o sova. Så vi fick lov att sätta på komedi. Det blidde "vänner" Perfekt val.


När vi sen gick o sov...så kunna vi inte sova iaf :p haha..
Vi låg o prata om den där personen vi aldrig träffat, men som vi har så stora  diskussioner om :p
Du är verkligen ett mysterium, du är inte som killar brukar vara.
Undra om det är därför jag tycker att du är så speciell, och därför jag tycker om dig så sjukt mycket.
I guess I'll never know.



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards