Alla inlägg den 1 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 1 april 2009 20:38

Ååh, vi har köpt nya möbler idag :D
Var på Jysk och köpte nytt köksbord och stolar till, sen köpte jag dom svarta och gröna panelgardinerna också (ser dock lite fucked ut på bilden eftersom att gardinerna var lite för långa och jag har inte hunnit fixa de problemet än)


Men se så fint de blev :D Jag är riktigt nöjd!


Robin och jag var nyss ute och käkade. Vi satsade på Nattkröken idag. Jag kände att jag inte orkade stå o laga mat idag eftersom att tiden bara försvann. Jag var hungrig och ville ha mat fort, då är de ju lika bra att käka ute liksom ^^


Så, inge mer spännande har jag gjort idag, så vi avslutar här!
Peace.

Av ♥ Estella B ♥ - 1 april 2009 00:37

Nu har jag sett sista avsnittetsista säsongen av "Gilmore Girls"
Ååh vad jag grät. Jag vill inte att det ska vara slut!!
Vad ska jag nu fylla mina dagar med?! Det här är så hemskt sorgligt så det finns inte.


Hur kan dom bara sluta göra säsonger av världens bästa tv-program?
Hur tänker dom? Vill dom att jag ska vara depremerad resten av livet eller?!


För övrigt så är Jag är inte trött än. Jag ska sätta mig och kolla på "Marley & Me". Förhoppningsvis får den mig på lite bättre humör mitt i denna sorg!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards