Alla inlägg den 17 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 17 april 2009 19:44

Var på stan med storasyster och systerdotter idag.
Syster hade lite ärenden att göra, så vi lallade runt där i några timmar.


Jag tänkte trösta mig själv eftersom jag har ont i käften efter tandläkaren, så jag köpte ett par solbrillor inne på H&M. Jag kände att jag var värd det efter vad jag gått igenom idag ^^


När vi kom till Cubus sen så hittade jag ett par ännu snyggare brills. Jag köpte dom med, och gick tillbaka till H&M för att lämna tillbaka dom andra.
Men icke! Tydligen vill alla vara elaka mot mig idag. Jag vet inte varför, jag tycker själv att jag har vart en snäll flicka ^^


Jag fick inte lämna tillbaka brillsen från H&M bara för att det var en accessoar.
Moget liksom. Det hade gått 20 minuter sen jag köpte dom. Vad tror dom jag skulle ha gjort med dom? Hoppat lite på dom? Repat dom med en nyckel?
Retards!


Så nu är jag 2 brills rikare och 200 spänn fattigare för en totalt onödig orsak!
Meeen, man lever bara en gång, klart jag kan få ha 2 briller denna sommaren. Bara för att det  var synd om mig idag! Höhö ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 17 april 2009 12:18

Lite som på bilden kändes de måste jag säga. Vilka jävla idioter till tandläkare!
I en och en halvtimma låg jag där inne och led.


Dom skulle göra rotfyllning på mig.....Men när dom kom fram till att det inte gick så bra eftersom att de var tanden längst bak, så bestämde dom att dom skulle dra ut tanden istället.


Det här är utan tvekan de värsta tandläkarbesöket jag vart med om.
Som hon grävde och drog i min mun, precis som att hon skulle försöka dra fram nåt från magen på mig.


Inte kunna dom sätta bedövningssprutor heller. Det blev liksom halvt som halvt. Den träffar där den träffar liksom. Inte nog med att en tand är borta, jag kommer ha hål från bedövningssprutor i käften resten av livet också!


Kör upp tången i ansiktet på mig, kör upp röven i huvet på mig när hon går förbi. Drar och sliter i tanden så att hela huvet studsar när hon tappar greppet.


Näe usch! Jag ville bara gråta när jag gick därifrån. När Robin frågade vad som hänt så kunna jag inte prata för jag var så arg.
Jag låg, helt seriöst, där inne i tandläkarstolen och skakade.
 


Har man inte haft tandläkarskräck innan så har man de garanterat efter ett besök hos den tandläkaren!
Aldrig mer att jag går dit. Hellre dör jag!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards