Alla inlägg den 7 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 7 april 2009 21:36

Hej. Jag har tråkigt. Det är fotboll på tv, vilken Robin såklart kollar på eftersom att Arsenal spelar.


Just nu står det 1-0 till Villareal, vilket inte är så bra för min del. Om dom nu skulle vinna så kan jag ju räkna med en lite lagom sur Robin ikväll.
Så vill jag ju inte ha de, så jag får lov att hålla tummarna för Arsenal jag med.


Jag skulle ju kunna gå in i sovrummet och kolla på tv, men de känns inte så kul.
Jag började kolla på filmen "Monster vs. Aliens", men så kom jag på att jag inte var ett dugg filmsugen. Too bad.


Jag får helt enkelt sitta här och lida av fotbollen i minst en timma till. Allt för en nördig pojkvän. MOHAHAHA! ;)



Av ♥ Estella B ♥ - 7 april 2009 16:15

Just because you're locked up, doesn't mean you're invisible. You still exist.
Many people will walk in and out of your life, but only true friends will leave imprens in your heart.
On our short experience that we share, imprens was left behind.


To handle yourself, use your head.
To handle others, use your heart.


Anger is only one letter short of danger.
If somebody betrays you once, it's his fault.
If he or she betrays you twice, it's your fault.

The toung weighs practicly nothing, but so few people can hold it in.



Great minds discuss ideas.
Average minds discuss events.
Small minds discuss people.




He or she who looses money, looses mutch.
He or she who looses a friend, looses more.
He or she who looses faith, looses it all.


Learn from the misstakes of others. You can't live long enough to make them all yourself.




Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards