Alla inlägg den 5 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 5 april 2009 22:36

Gick över till min lilla flata tidigare ikväll. Vi bestämde att vi skulle ha en liten filmkväll såhär på slutet av helgen ^^


Vi körde på "The House Bunny". Bra film faktiskt. Ganska rolig. Eller jävligt rolig. Vi fick några skrattanfall när huvudpersonen i filmen drog sina "komma-ihåg-namnet-ljud" LOOL. Så värd att se!


Mer än så har jag inte gjort denna söndagen. Robin jobbar natt igen, vilket han gjort nästan hela veckan. Vi har knappt umgåtts så förhoppningsvis ska vi hitta på något mysigt imorrn.


Jag saknar honom. Det är ganska jobbigt att vara själv hela tiden när man är så van att alltid ha honom nära. En dålig sak kanske, att man är så fast. Men kärleken är väl som den är.


Vi har inte heller haft världens bästa dagar tillsammans då han har vart ledig, det kanske gör så att man saknar honom mer.


Nu ska jag kolla på "My best friends girl". Hörs imorrn!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards