Alla inlägg den 16 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 16 april 2009 20:42

I've been down this road walkin' the line that's painted by pride.
And I have made mistakes in my life that I just can't hide.

I believe I am ready for what love has to bring.
Got myself together, now I'm ready to sing


I've been searchin' my soul tonight
I know there's so much more to life
Now I know I can shine a light
To find my way back home
.


One by one, the chains around me unwind
Every day now I feel that I can leave those years behind
.

Av ♥ Estella B ♥ - 16 april 2009 15:13

Heeeej! ^^


Gick ner på stan en sväng idag. Skulle lämna in papper till AF, inget spännande alls.
Fick dock se att Shan Atci stod på stan och körde Stand Up. Robin sa tidigare idag att han skulle vara här i Eskilstuna, men jag trodde de va på nån krog.
Men icke! Han stod där på torget, fullt med folk omkrig.


Jag kunna inte låta bli att ställa mig och glo en stund. Cause lets face it -The man is hilarious!


Vandrade tillbaka hem sen. Käkade lite mellis med pojken och nu sitter jag här och tråkar igen.
Vilken spännande dag jag haft!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards