Alla inlägg den 3 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 3 april 2009 18:43

Ååh, nu sitter jag på balkongen och dricker en cider, en Aquatini jordgubb för att vara exakt, och njuter av solen.
Underbara vår, jag säger välkommen än en gång!


Så, kvällens planer?
Jenny kommer över som jag sagt tidigare. Och jag sa även att vi inte träffats sen innan jul.
Ska bli kul att ha lite terapisupa med henne igen, dricka vin och dra upp alla gamla minnen från den gamla goda tiden ^^
Hon och jag har haft många skadade fyllor för oss. Vi får väl se hur denna kvällen slutar ^^


Hon dyker väl upp runt kl.20 kan jag tro.
Har köpt massa godis, chips och nötter också. Att bli fulla räcker inte, vi ska allt bli tjocka också!


Trevlig Fredag Önskar Jag Er.
Peace!

Av ♥ Estella B ♥ - 3 april 2009 11:10

Dåligt fort denna veckan har gått då. Den typ flög förbi. Nyss var det liksom söndag och jag låg småsliten i sängen. Wierd.


Jobb idag iaf. Ska åka till Jonnas mamma strax så får vi väl se vad jag ska göra idag. Förhoppningsvis inte flytta kläder ^^


Ikväll har jag och Jenny lagt upp en plan. Vi har ju inte umgåtts sen typ.... Uppesittarkvällen innan julafton, och då var de 10 andra med också.
Hm, inte bra. Vi ska ta igen de ikväll iaf. Men mer om de sen xD


Nu måste jag dra. Hörs sen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards