Alla inlägg den 25 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 25 april 2009 22:32

En kväll på ballen fick de bli idag.
Robin och jag gick iväg till OK/Q8 och handlade Magnum , och sen slog vi oss ner i fåtöljerna på balkongen.



Tänkte tända ljus för att få en lite mysigare stämning också, men ljusen ville inte som jag.
Dom vägrade brinna, så jag sket i dom!



Man måste ju verkligen hitta på något, även om de bara blir nåt litet, för att inte bli uttråkad så man halvt dör. Speciellt på helgerna.
Glass istället för vin = Bra skit! ^^
Så kan man ju också roa sig liksom!


Av ♥ Estella B ♥ - 25 april 2009 17:57

Full rulle har de vart idag.
Började med att jobba, jag fick några extra timmar. Härligt värre!
När jag slutade vid kl.14 så gick jag ner på stan och mötte Jonna och Pia.
Vi lallade runt där i en timma typ, och sen gick jag hem.


Mamma kom strax efter att jag kommit hem. Jag fixade middagen som fick bli chickybits, strips och beasås. Lagom enkelt, helt perfekt.
Ronja kom in och käkade med oss också.


Fika blev det efter det. Pica kom in och sällskapade då.
Jag satt mest och roade mig med katten och hunden :p


Mammas hund är tokig i min katt. Hon vill busa med den, men kisse tycker inte att de är lika kul.
Hon gömmer sig, och elak som jag är tar jag med mig hunden och letar upp henne ^^
Sen får dom roa mig. Hunden med sitt pip, och katten med sitt fräs :p
Roligare lördag kan man ju ha xD Haha


Ikväll blir det nyktert också! Känner mig duktig :p
Det är inte alltid man är nykter 2 helger i rad! Mahaha
Lite hårt är det när solen ligger på ballen, man blir skapligt sugenett par glas vin i solen liksom.
Men icke! Har man ett mål så har man.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards