Alla inlägg den 24 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 24 april 2009 20:52

Aawww, titta lilla sötisen!
Jag vill haaa ju!



Existenz <3


Av ♥ Estella B ♥ - 24 april 2009 16:51

Jobbat idag från kl.11 till kl.15.
Gick hur bra som helst idag med. Jag trivs verkligen, det är askul att jobba i den klädbutiken :)
Jag får mer timmar nästa vecka också, får hoppas att de håller i sig ett tag :)
Det kom nästan som en chock för mig att jag kan vara så jävla trevlig mot folk! HAHA! I am awesome!


Tog en sväng förbi de lilla Lidl på vägen hem också. Dom hade den där blomhållaren som jag kärat ner mig i. (Bild)
Slog till på att köpa den idag =)
Nu har jag bosatt honom på balkongen! Passar perfekt. Måste bara köpa blommor till han också så att han inte känner sig så naken ^^


Städade balkongen gjorde jag och Robin när jag kom hem också.
Vi är hurtiga idag känner jag ^^
Har ställt min kära palm i ena hörnet på ballen, så nu ser de hemmigt ut ^^
Jag kommer nog bo på den balkongen i sommar!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards