Alla inlägg den 9 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 9 april 2009 18:32

Jag känner mig ganska deprimerad idag. Ganska mycket deprimerad. Vet inte varför.
Inte nåt speciellt som hänt. Kanske bara en dålig dag?
Tråkigt är de iaf.


Jag tror jag ska ta ett glas vin och sätta mig på balkongen och lyssna musik.
Det kanske piggar upp lite?
Jag chansar på det.

Av ♥ Estella B ♥ - 9 april 2009 14:12

Hej Hej Hemskt Mycket Hej.


Denna torsdagen har ju gått lagom fort. Kan vara för att jag vaknade skapligt sent.
Men ändå liksom.


Ska åka med flatan till de kära lilla bolaget om ett tag. Man ska väl passa på idag? Det har väl inte öppet under påsk? Det blir till att ladda på fetingmycket då! Höhö.


Vi ska ha lite myskväll imorrn Jag och Jonna och förhoppningsvis Ester om vi får tag på henne.
Dricka lite vin och snacka skit, sådär som de flesta av mina fredagar ser ut ^^
Har blivit till en mysig liten tradition känner jag.


Ska ta och storhandla lite halvt idag också. Vi skippade ju de vid löning så de känns som att de börjar bli dags nu.


Så ligger väl planerna för dagen.
Hörs sen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards