Alla inlägg den 10 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 10 april 2009 15:35

Lite vinkväll hos Jonna är det som gäller idag. Vi har även bjudit in Ester att sällskapa oss. Henne träffar man ju inte allt för ofta så de kommer bli kanon!


Kände att jag inte ville köra på det vanliga vinet "Tanya" som jag alltid dricker annars. Jag köpte istället "Dr. Faust" till ikväll. Sjukt gott vin det med.
Några Aguatini jordgubb fick det också bli, det är ju en riktig sommarcider och eftersom de är så fint väder så är det dags att börja dricka dom igen!


Tiden går alldeles för fort nu känner jag. Snart kommer ju sommaren vara över fast den inte ens har börjat än.
Jag måste verkligen njuta av alla soliga dagar nu!
(Låter som jag är döende eller nåt, hahaha)




Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards