Alla inlägg den 18 april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 18 april 2009 23:33

Det finns ingen låt i hela världen som gör mig lyckligare än denna.
Den påminner mest om Evelina och alla gånger vi festat till denna.
Hemmafester, Balkongfester, Kryssningar och Grillfester.
Hela sommaren 2008. Det var underbart.
Jag vill ha sommar NUU!




This is my life
This is my time

Just show me the light
and I go there.



Give me the wine
bitter and sweet
and a little bit of bread
that's all I need
.


No, I don't want the gold from Xanadu
I think I leave it all to you
Whao-ao-aa

This is my life and I don't care.


This is my street (Whao-ao-aa)
are you restless feet
carry me on to anywhere
.


Take the fear
take it away
and give me some hope
for one more day
.


I saw a ghost behind the door
when the kids were coming home from the war
whao-ao-aa
with broken dreams and nothing more
.


I heard a woman singing her song
and it was good and warm and strong
whao-ao-aa
She made me cry I don't know why
.



I don't want to bring you down
I declare it's good to be here
whao-ao-aa

This is my life and I don't care!








Av ♥ Estella B ♥ - 18 april 2009 15:21

Jag har fått pakeeeet idag :D Makes me happy!
Parfymen jag beställde från Yves förra veckan. Så sjukt jävla gott den luktar.


Jag har nu kommit på att jag måste köpa en liten hylla till mina parfymer.
Dom börjar bli mååånga. Goodie ^^
Det är Robins fel allting. Jag tror att han har gett mig hälften av parfymerna jag har.
Snäll pojke ^^




Min kisse katt gillar paket hon också. Hon är nog den roligaste katten i Sverige.
Hon har en fetish. Allt man kan krypa in i kryper hon in i. Det ser ut som hon gör små kojor åt sig själv.


Plastpåsar, tomma ölplattor
och lådor. Det är liksom hennes grej.
Gosh, I love her!























Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards