Direktlänk till inlägg 17 april 2009

DUMMA MÄNNISKOR ÖVERALLT! :(

Av ♥ Estella B ♥ - 17 april 2009 19:44

Var på stan med storasyster och systerdotter idag.
Syster hade lite ärenden att göra, så vi lallade runt där i några timmar.


Jag tänkte trösta mig själv eftersom jag har ont i käften efter tandläkaren, så jag köpte ett par solbrillor inne på H&M. Jag kände att jag var värd det efter vad jag gått igenom idag ^^


När vi kom till Cubus sen så hittade jag ett par ännu snyggare brills. Jag köpte dom med, och gick tillbaka till H&M för att lämna tillbaka dom andra.
Men icke! Tydligen vill alla vara elaka mot mig idag. Jag vet inte varför, jag tycker själv att jag har vart en snäll flicka ^^


Jag fick inte lämna tillbaka brillsen från H&M bara för att det var en accessoar.
Moget liksom. Det hade gått 20 minuter sen jag köpte dom. Vad tror dom jag skulle ha gjort med dom? Hoppat lite på dom? Repat dom med en nyckel?
Retards!


Så nu är jag 2 brills rikare och 200 spänn fattigare för en totalt onödig orsak!
Meeen, man lever bara en gång, klart jag kan få ha 2 briller denna sommaren. Bara för att det  var synd om mig idag! Höhö ^^


 
 
Linda

Linda

17 april 2009 21:24

Snygga solglasögon :) de kan man inte ha för mycket av, de behövs ju alltid när det är vamrt.

Fy fan :S Jag gillar inte tandläkaren eller sjukhus, är så äcklig stämning där. Men jag hade la en rätt bra tandläkare när jag var liten, men det är inte trevligt när de "rotar" i käften på en.

Det finns sånna skjortor i år också vet jag. har sett de i katalogen och i affärerna. Avsolut det gillar vi som är mellan två jobb ;) men då var jag student vid den här tiden förra året, men ändå :p

Tack det är kul att höra :) Jag tipsar ju bara, men sen finns det mycket snygga kläder och skor som man inte kan hitta på nätet eller lägga upp det formatet har jag märkt :@
Hehe det är bara trevlig att folk tittar ju, sen är det ju iofs saker som jag tycker är snygga eller vill ha, som kanske andra inte vill, men det skiter jag i!

Näää, fy fan vilket tråkigt liv! att aldrig kunna göra bort sig eller nåt, fy faaan

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

18 april 2009 12:03

Ja, visst är den bra :) Kom och tänka på den när jag såg att The Baech skulle gå igår. De har ju gjort en låt till den filmen. Men den är soft och härlig, dessutom kan de sjunga!

Absolut det var dom :) Jag gillade de med lila bågarna! Men de bruna är fina de också.

Ja, det är deras lukter och allt som är på ett sjukhus :O Nä, fy fan jag hade aldrig fixat att jobba som läkare eller SSK, dessutom är jag ingen matte hjärna!
Aha okej, då förstår jag, då kan man ju tyvärr inte göra så mycket åt saken. Tråkigt bara att få en skit tandläkare och betala en jävla massa pengar!

Nä, det är ju så att allt passar inte en själv. Det är så jävla FULT när någon tar på sig för små kläder tex och man ser att det inte är personens riktiga storlek!

Jag kanske ska göra det, men jag tror inte att det går att hitta mycket av de kläderna där som de har i tidningen heller. Vi får la se hur jag göra :)

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

18 april 2009 14:44

Du ändrade till "Da Man", hahaha! ;)

Och visst är STJARTAN-videon rolig? Haha.

Gymnasieturnén är ju SJUKT rolig! Du måste se den! Han gör narr av alla "folkslag".. Typ alla negrer i publiken blir skitsura tills han säger "Vänta, ska bara klia kuken", så böjer han sig ner och kliar typ nere på vaden. Haha. De bara "YAAAY! ^^

http://gaymasen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards