Direktlänk till inlägg 28 maj 2007

My girl likes to party all the time

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2007 21:00

Blidde ingen grillfest i Lördags.
Lisa kom hit typ...nångång på kvällen o så bestämde vi att vi skulle sitta på min balkong o spela kort istället =)
Mycket bra val...eller inte :p
Det funka inte så bra, korten blåste iväg. Haha :p
Men vi gick iaf in o spelade sen.

Mina småbröder kom förbi en sväng å, och Vikner :p
Asså...Jag vet egentligen inte vad vi gjorde, tiden bara gick.
Minsta lillebror gick o la sig, och Lisa med. Har ingen aning om vad jag gjorde...jag satt väl här kanske.
Lisa hade iaf försvunnit från min säng när jag kollade efter henne..har ingen aning om när hon drog.
Vad fan syssla jag med egentligen? Minnesluckor??
Brukar inte hända.

Andra lillebror o Vikner bädda iaf ner mig i soffan innan dom drog hem, och de va väl typ runt 04 tror jag.
Den vodkan jag drack var INTE bra! Brukar aldrig må så dåligt när jag dricker, och jag brukar fan kunna få i mig mer än de jag drack då, de va ju typ... bara 1 liter. Och jag kunna inte blunda.
Min mammas kompis brukar bli lite skrämd, av mängden alkohol jag lyckas få i mig på en kväll...Han tycker jag är otrolig o han har tydligen aldrig sett någon dricka som jag.
Vet inte själv hur jag lyckas egentligen. Men de går väl över sen ;p

Vakna iaf runt 08 igår morse, ringde mamma de första jag gjorde.
Hon låg tydligen o sov :p Men jag prata på iaf.
Mådde inte så bra igår förövrigt. Jag blir bakis av vodka har jag kommit fram till. Det är hemskt! :p

Imorrn så ska jag o Jenny supa loss.
Senast igår sa jag att jag aldrig mer skulle dricka sprit.
Hahah..så länge höll de sig :p
Men...vi behöver detta.
Radera jobbiga tankar man har, och supa in nya.
Låter de inte lockande?
För vi får alltid nya problem när vi ska festa :p
Fast blir inte så mycke till fest imorrn. Det är Hon O Jag och spriten bara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards