Direktlänk till inlägg 30 maj 2007

Inte lite party

Av ♥ Estella B ♥ - 30 maj 2007 22:05

Jenny kom o hämta mig nångån igår, på eftermiddan.
Åkte till bolaget o sen ner på stan och fixa lite grejer, sen åkte vi hem till henne för hon skulle käka en sväng.

Åkte sen till mig. Runt kl.15 tog vi första groggen.
Skulle ju bara vara hon o jag, med de ville sig inte riktigt som så.
Vi hann iaf terapisupa ett tag :p
Jonna o Jocke kom förbi en sväng på kvällen, och Lisa kikade förbi när dom hade åkt.
Sen ringde Jenny till Gurman, för han skulle komma o sällskapa oss, men istället gick vi ett par hus ifrån mig, för där var dom o festade.
Det fanns andra som också festa loss en Tisdag, vilket jag knappast trodde.
Skulle till Krogen tydligen, så jag o Jenny sprang hem till mig o bytte om o sen mötte vi dom andra i taxi utanför han som vi var hos innan.
Åkte ner till Harrys o tog en drink där, och sen blidde de vidare på efterfest i typ...Skogsängen nånstans.
Riktigt kul måste jag säga, bara jag kan sluta göra bort mig hela tiden så hade de kanske blitt bättre.
Känns som de blidde lite mycket där borta. Men sånt får man väl kanske ta. Om man beter sig som jag gör ibland.
Vaknade iaf upp utan fylleångest.

Jenny drog hem nångång fram mot morgonkvisten, och jag drog med Pierre o en till som jag inte minns namnet på (Vilket jag verkligen egentligen borde göra ) till statoil.
Dom skulle ha fyllekäk.. Plus massa porrtidningar också tydligen :p
Vilket jag lär tyckt vara intressant med tanke på att jag satt ett antal timmar och kollade igenom dom :p
Spännande värre.. Hahah.

Klockan lite efter 09 imorse drog jag därifrån.
Gick till statoil o köpte sallad och sen tog jag bussen hem.
Folk lär blitt skräckslagna när dom såg mig.
Kom hem vid 10, käkade salladen o sen la jag mig i soffan och sov.
Vaknade sen efter 2 timmar, typ..lika full som innnan.
Gick o väntade på att pizzerian skulle öppna så jag kunna få min baksmälla mat.
Efter de satte jag mig o kollade tv.

Lisa o Santo kom förbi på eftermiddan, dom skulle lägga in låtar från min dator till Santos Mp3.
Låtar dom ska ha på flaket till studenten.
När vi gjort de så åkte jag o Lisa hem till henne o kollade film, sen kom Bengt o då åkte vi ner på stan till Spicy Hot o hämta käk.
Åkte sen hem o käkade de.

Jenny kom nyss å, lämnade mina skor som hon lånade igår, och satt o prata lite om gårdagen.
Hon skulle hämta sin pärla också :p

Jag glömde ge tillbaka hatten till Pierre imorse innan jag drog å.
Inte bra alls, för jag har inget nummer till han.
Får väl se hur jag lyckas lämna tillbaka den sen då.

Jag var dum igår/idag. Jag ska inte göra såna saker, jag skulle ju sluta med de.
Det blir ju aldrig som jag vill.
Och självklart måste jag ju göra om de flera gånger under bara några timmar också.
Pucko Ella!

Blev ett antal timmars supa igår asså, räknade verkligen inte med.
Vi kom fram till att jag höll på med flaskorna i över 19 timmar.
Är iof inte den värsta gången. Det har vart värre.
Inte bra....Inte bra alls faktist!

Man väljer oftast själv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards