Alla inlägg den 1 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 1 maj 2008 15:44

Kära publik, ni har nu äran och chansen
att höra en av de allra mest roliga i branschen,
men få vet ju om att den här killen finns.
Det är oftare de annorlundare människorna man minns.

Man skall helst sticka ut,
vara tjock
och från Gotland.
Ännu hellre vara kurd
eller kanske uppväxt i Norrland.
Med homosexappeal
eller rullstolspermobil,

men jag är alldeles för normal för att märkas.
Jag är ens inte CP.
CP, CP.
Ens inte CP
eller gay eller opererad tjej.
Inte CP,
CP, CP.
Ens inte CP.
Att sticka ut det är inte min grej.
Nej, nej, nej.


Det är så svårt att sticka ut,
jag är varken snygg eller ful.
Har ingen dialekt som är märklig eller kul.
Är inte adopterad flykting med intressant färg.
Är varken indier eller rödhårig, lång lesbisk dvärg.
Har ingen spännande sjukdom som anorexi.
Är varken transa eller bi,
hur trist kan man bli?
Har inte bitit min svåger
på Spybar
och tagit droger.

Jag har allting emot mig från början.
Jag är ens inte CP.
CP, CP.
Ens inte CP,
eller gay eller silikonstinn tjej.
Inte CP.
CP, CP.
Ens inte CP.
Att sticka ut, det är inte min grej.
Synd för mig.

Jag har aldrig varit kung i Kungsan
och misshandlat andra.
Försöker naivt att kvalitétsvägen vandra
men det är inget som intresserar en nutida journalist
att man bara jobbar på som en proffsig artist.

Nej, man skall helst stått och knullat i någon Big Brother-kanal.
Ingen minns en schysst kille som är kul fast normal
och jag ligger inte gärna med herr Brinkenstjärna.

Av ♥ Estella B ♥ - 1 maj 2008 15:35

Vaknade första gången kl.08.30 imorse.
Jag hade cp låten på huvet och var tvungen att gå upp och sätta på den låten. (Nej, jag är inte normal nånstans xD)
Fick ont i huvet efter ett tag, så då gick jag o sov igen :p

Vaknade sen vid lunch av ljudet av trummor (?) Yeah, bästa sättet att vakna dan efter en fylla. Haha :p
Jag och Robin gick iaf upp då, och satte oss på balkongen och kollade på 1maj-tåget som går precis utanför mig.
Bra ställe att bo på ibland, för de är ju rätt kul att de händer nåt då och då ^^

Har inte gjort så mycket mer än på denna dagen. Jag har en kreativ dag idag, så jag fick för mig att jag ville göra tavlor.
Hittade dock inga fina ramar, så jag satte mig och målade om 4 stycken ramar ^^
Jag får såna skumma tankar vissa bakfyllor :p Men som jag sa, jag är inte så normal av mig ^^
Ramarna är inte klara än, jag ska måla dit blommor också, sen när dom torkat, så jag lägger upp bilderna imorrn (för er som bryr sig och vill se ^^)

Robin och jag ska strax dra till hans mamma och käka middag. Mysigt värre :)
Vet inte om vi blir kvar hos Robin sen, eller om vi ska gå tillbaka hit.
Det märks väl.

Av ♥ Estella B ♥ - 1 maj 2008 15:23

Robins syster kom hit till mig igår, hon skulle följa med Robin och mig till mamma :)
Vi tog ett glas vin här, och sen tog vi bussen till mor.

Gick ut och place'ade oss i gräset, på en liten bänk som var lagom vinglig, nästan som en gungbräda ju ^^ kul värre. Haha
Grillfesten blev perfekt iaf.
Det blev ett par stycken å, Jag, Mamma, 3 av mina syskon, Syrrans kille, Robin och Ronja. Tummen upp.
Älska mammas grillfester, bästa maten ever!

Kubb blidde de ju också :p Och jag behövde inte tvinga någon att va med, alla ville ändå (Y)
Hann dock inte spela klart första rundan, det började ju självklart att  regna då. Det var ju iaf tur att vi hann grilla klart :)

Gick upp till mamma och satte oss och fortsatte förfesta där ett tag, sen gick Jag, Robin och Ronja bort till Adam.
Han skulle ju ha fest.

Jag har inte haft så tråkigt på länge, som jag hade i början av festen. Ingen stämning alls ju.
Så jag ringde Jonna och kollade vad dom skulle göra, och dom var på G ut, så jag bestämde mig för att haka på dom istället.
Det där med att sitta still och dricka är liksom inte min grej längre.

Jag kom dock inte så långt som ut. Det ramla in fler och fler folk, så de blev ju en kul fest tillslut iaf :) Bra skit. Synd att de tog sån tid bara.

Vid kl.02 så tog vi (Jag, och Robin) med oss Evelina och promenerade ner mot stan.
Lämnade av Evelina hemma hos henne först. Jag blir ju så orolig för folk då dom druckit mycket, så jag ville inte låta henne gå ensam.
Hon kom hem safe iaf ^^

Jag och Robin gick ner till Kebabhuset och käkade, och sen tog vi en taxi hem till mig.
Perfekt avslut på en helt Ok valborg.

Hoppas ni andra också fick det bra ^^ Höhö

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards