Alla inlägg den 22 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2008 16:47

Idag har vi (Jag och Robin) gjort så mycket som ingenting. Det kan jag dock inte rekommendera andra att göra. Ibland blir det bara långtråkigt, speciellt eftersom att de är det enda vi gjort den senaste tiden. Det finns verkligen ingenting att göra i denna stan. Eller så är det bara vi som har sjukt dålig fantasi och är allmänt lata och tråkiga? Neej, så kan de ju inte vara ^^
Men varför klaga när man är 2 som tråkar, och om den man tråkar med är underbar och mysig ^^
Så Nej, jag ska inte klaga =)

Lite gör man ju iaf när man är här (hos Robin), mer än vad man kan hitta på hemma hos mig.
Här finns det iaf kul folk som roar en varje dag! Great :D

Om ett tag ska jag iaf kanske åka iväg med min fd. chef.
Vi ska till Stockholm =) Det kan bli riktigt kul faktist, skönt om inte annat, att se annat än Eskilstuna.
Han skulle dit och hämta en grävmaskin, och så frågade han om jag ville följa med.
Och eftersom jag älskar att åka långt med lastbil, så sa jag att jag ville med.
Smart drag av mig ^^

Och bara för att jag nu för en gångs skull är ledig och kan åka med honom, så kommer det säkert bli så att han inte kommer att åka.
Typiskt.
Får väl se, han skulle ringa sen och berätta hur det blir.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards