Alla inlägg den 23 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2008 18:38

(Notera också att det faktist står tvåhundrasextiosjutusen, och inte tjugosextusen, so you know ;)

I'm the king of the world!!
Wooohooo.


Jag la till och med in mig på topplistan, cuz I do what I do when I.....Äh
Jag kom iaf på plats 19 av 28. Not bad, not bad ^^
Nu kanske ni tror att jag inte har ett tillfredställande liv eftersom jag sitter och försöker slå rekord på ett ovärdigt spel, och då kan jag ju tala om för er att...
Ja, ni har rätt, jag har inget liv ^^ Mahaha
Men jag ska ju iaf åka iväg till Ica Maxi och shoppa om en stund.
Det är mitt fredagsnöje de.

Psst, det kan bli så om man kör på den där "Jag-ska-inte-dricka-på-flera-veckor-nu" grejen.

Well, I rock anyway

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2008 14:01

Blev inget Stockholm igår, som jag sa, and I'm so right.
Det gjorde dock inget, jag fick ju en mysig hemmakväll med pojken istället, med film, chips och glass ^^
Och det kanske är bättre än en tripp till Sthlm?

Robin har fått städnoja eller nåt idag.
Han har tvättat och städat sen han vaknade typ.
Han har till och med gjort ett litet sminkbord till mig, där alla mina grejer-för-en-perfekt-utseendedag står. Tack :D
Jag känner ju mig lagom lat när jag bara sitter och glor på.
Men vadå, Jag vek ju iaf ihop alla mina kläder som låg utspridda lite  överallt, och la dom fint i garderoben ^^
Duktig jag :D Haha

Vi (inte på ett schizofrent sätt, menar Jag och Robin) har förövrigt inga planer för dagen (lite som vanligt med andra ord)
Man får väl ta de som de kommer antar jag.
Vädret är bra iaf, det tackar vi för *bugar och bockar*

Syster ville att jag skulle fixa fest, typ hemma hos mig eller nåt.
Helst inte faktist.
Orka slå till på en oplanerad fest, då lär de ju ändå inte bli kul.
Det skulle väl sluta med att hon sitter där själv, för alla andra har redan gjort upp sina planer ^^ Höhö

Västerås -IKEA blir det imorrn iaf.
Men det kan jag ta i morgondagens blogginlägg, just nu tänkte jag flytta över mitt arsle till soffan och vänta på att gubben ska städa klart ^^

Have a nice fucking day!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards