Alla inlägg den 25 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2008 23:20

Vi kollar just nu på den filmen (World trade center)
Inte för att jag kollar, eftersom jag sitter här och skriver, men jag kollade lite i början iaf ^^
Dock så trodde jag att man skulle få se mer av "hela grejen" (det där då flygplanen flyger in i byggnaderna, och allt står i lågor bla bla), men ack så fel man kan ha.
Det var ju mer bara om dom två som ligger där inne, och sånt kan väl bli lite lagom tråkigt efter ett tag?
Inte för att låta extremt orespektfull(ett ord?), för det är ju verkligen hemskt det där, men jag har inte tålamod för långtråkiga filmer just idag (Nej, jag har inte pms)
Då tycker jag nog att den där andra filmen var bättre....vad den nu hette.
Den handlar iaf om tornen den med ^^
(Känner ni också vilken kunskap jag har om allt?)

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2008 23:06

Bestämde oss för grillning idag, Jag och Robin plus halva hans släkt ^^
Vi satt här utanför på gräsmattan med våra små engångsgrillar. Det är ju så kungligt. Haha ^^

Korv, potatissallad och potatisklyftor fick det bli.
Eftersom vi bara hade engångsgrillar så kunde vi ju inte direkt slå till på en flintastek, då hade man ju fått sitta till typ nästa år innan de hade blitt lite halvklart :p

Gott blev det iaf. Perfekt middag så här när det är halvsommar ute :)

Efter vi grillat klart så gick jag och Robin bort till Jonna.
Hon behövde ha lite hjälp med att koppla Dvd'n till tv'n (?)
Jag vet, kan man inte fixa sånt själv så är man ju lagom oteknisk xD
Hon sa att hon hade prövat, och att det inte funkade.

Så Robin fick sätta sig och pröva.
Grejen var ju de att man faktist måste trycka på power knappen (hur konstigt de än låter, så funkar de då xD)
"Men ska du inte pröva att trycka på On ialla fall?"
*LooL*
(lite Yrrol över det hela ^^)

Ja, det är väl i stort sätt så våran dag har sett ut.
Mysigt värre

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2008 13:30

Robin hittade (inte hittade som i att den låg på gatan, utan han såg att dom börjat sälja dom i affären) den på Maxi när vi var och handlade i förrgår, så han var ju självklart tvungen att köpa den.
Det är väl ändå jävligt kungligt att ha en Eskilstuna öl, right?
Haha

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards