Alla inlägg den 30 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 30 maj 2008 11:59

Ska strax gå ner på bolaget och sen bort till Nyfors.
Lovade fd. chefen att städa ur kiosken. Det var väl ändå på tiden ^^
Det är ju ändå ett par månader sen vi stängde igen skiten.
Robin och Ronja följer med mig och städar ur. Tack så mycket =)

Efter städningen så måste jag springa hem en sväng.
Jag har fått för mig att jag ska ha lockligt hår ikväll, så då måste jag ju hämta locktången.

GRILLFEST Ikväll. Som jag längtat :p
Vi ska ha den här utanför Robin, och det blir väl mest hans släkt som ska komma. Plus min mamma då ^^
Det kommer nog bli riktigt kul...Man kan ju hoppas iaf ^^

Jonna ville att jag skulle med till Västerås imorrn. Emma fyller år, så hon ska ha fest.
Vet dock inte om jag har sån lust.
Får väl se imorrn.

I'm out.
Peace

Av ♥ Estella B ♥ - 30 maj 2008 00:33

Gick ut för att ta en rök så här innan läggdags.
Det är sjukt varmt ute. Det är ljust. Det är Sommar. Äntligen <3
Den är så efterlängtad. Det är så synd att den tar slut så snabbt bara (ah, jag vet, den har precis börjat...men ändå^^)

Jag önskar att den kunde vara året om.
Man blir lycklig.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards