Alla inlägg den 2 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 2 maj 2008 19:27
Play Bubble Shooter

Så jävla duktig jag blitt på bubbles. Eller? Är det bara jag som tycker det? :p
Jag är faktist jättestolt över mina framsteg, så ni borde ju gratulera mig nu, det är inte mer rätt ^^

Jag kan ju länka en gång till, bara för att. (Där ovanför bilden, same as last time ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 2 maj 2008 19:12

Jonna och Emma kom och hämtade mig vid lunch idag, så for vi till bolaget och inhandlade "ett par" liter alkohol inför imorrn ^^
Det är lika bra att slå till på stort, det är ju ändå Spring Pride och Jonnas födelsedagsfirande.

Efter de så åkte vi till Tuna Park och tog en liten shopping. Eller det var mer dom som skulle shoppa.
Inte för att de blev nån stor shopping där, bara Jonnas puderspray till håret :p Hitta inte direkt nåt mer där.

Vi åkte till Skiftinge sen, Jonna skulle byta däck på bilen, Vilket jag självklart var tvungen att fota ^^ Allt ska in i bloggen ju xD

Det tog ett jävla bra tag för honom att byta däcken, kanske lite för att Jonna bara hade bultar till hennes vinterdäck, och dom ville tydligen inte funka på sommardäcken. Dålig stil av dom bultarna tycker jag.
Det tog en halvtimma för honom (och ja, det är lång tid om man står ute och fryser arslet av sig) att leta fram nya bultar, och dom blev inte rätt dom heller, men dom var tydligen lite bättre än Jonnas vinterbultar :p 
Så vem vet, Jonnas däck kanske ramlar av snart. Man kan ju iaf hoppas att jag inte sitter i den bilen då.

Efter de så åkte vi ner till stan och hämtade ut biljetterna till imorrn, och sen gick vi och käkade på Spicy Hot. Friterad kyckling för min del, det är ju de enda jag äter när jag käkar där. 
Orka vara ombytlig liksom ^^

Efter de så blidde de en till liten shopping, fast nere på stan. Jonna behövde ett linne och Emma behövde en tjocktröja.

Det blev hemfärd efter de iaf. Typ äntligen.
Man blir ju lagom slut av att springa runt och vara överfull i magen (Jag har det där problemet att jag aldrig kan sluta äta då jag käkar ute, även fast jag är asmätt, det är ju lite dumt av mig kanske ^^)

Robin kommer om ett tag, han fick äran att bränna ut en skiva till Jonnas fest imorrn.
Jag är så snäll som låter han fixa med sånt där :p Haha
Men jag har ju faktist ingen egen brännare, så han får lov att ställa upp. Inte mer än rättvist ^^ Mohaha

Av ♥ Estella B ♥ - 2 maj 2008 10:21

Så...Resultatet av mina målade ramar. Dom är dock inte klara än.
2 svarta och 2 guldiga fick de bli. Och som på den ena svarta (där jag gjort en röd ring, inte för att de ens syns, men då vet ni iaf xD) har jag börjat mitt lilla mönster. Det gick inte så bra som jag trodde.
Det ska bli ett sånt hörn med blommor och blad på varje tavla.
Måste bara hitta en tunn jävla pensel så att jag kan få till de så som jag vill ha. Inget ska ju gå lätt för mig, så idag får jag väl springa på Tuna Park och leta efter en minipensel. Det är ju ändå fredag ^^

Jonna kom över på en fika igår, och så bokade vi biljetterna till Spring Pride på Lördag. Det ska ju vara på Lotus i år, och jag är ju inget direkt större fan av Lotus.
Men what the hell, Jonna blir ju bara 20 en gång, och då är de ju klart man måste med och fira :)
Bra skit att hon tog firandet av henne samma helg som Pride, två flugor i en smäll ^^

Efter Jonna fikat klart igår så körde hon Robin och mig till hans mor, vi skulle ju dit och käka. Och det var sjukt god mat. Jag minns inte vad de heter, så de är ju ingen idé att ni frågar ;) Höhö

Vi tittade på film hos hans mamma också. "Vi hade ialla fall tur med vädret"
Robin kände att jag var tvungen att se den eftersom jag som vanligt är lite seg av mig och hade aldrig sett den förr.
Och den var väl sådär va? Den hade sina stunder, men var nog mest bara irriterande.

Efter vi vart hos hans mamma ett par timmar, så vandrade vi till Ica Nyfors.
Vi skulle köpa glass och jordgubbar, men gubbarna var slut :(
Det fick iaf bli glass med chokladsås på, chips, cola, och 2 chokladkakor ^^
Vadå tjockisar :p Haha

När vi handlat så gick vi hem till mig. Gjorde inte allt för mycket.
Moffade de där skiten och glodde på film :)

Mysig torsdag :)

Av ♥ Estella B ♥ - 2 maj 2008 09:57

Jonna ringde och väckte mig runt kl.9.30 imorse.
Jag är ju den som sitter uppe till minst 2 på natten, och vaknar inte förns vid lunch dagen efter. Mitt humör är ju kanske inte heller det bästa som finns då jag blir väckt av telefonen sådär på morgonkvisten (vissa gånger anyway)
Därför är detta humor



Jonna: Meen Godmorgon Pöket!
Jag: Mm, tja
Jonna: Vad gör duu?
Jag: *lagom nyvaken och fortfarande den där hesa morgonrösten* Njäee, ute och springer
Jonna: LooL
Jonna: Du fick det första skrattet idag då!
Klockrent


Och alla som känner mig fattar väl det roliga där? Jag skulle ju inte ens springa en meter om jag så blev hotad till livet. Orka? Haha

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards