Alla inlägg den 13 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 13 maj 2008 16:09

Det går dåligt på besöksfronten i min blogg just nu. How come?
30 besökare idag, det är ju ingenting! Vad hände med alla andra?
Är det för att jag typ inte bloggar längre, eller har jag blivit för tråkig?
Jag blir ju deprimerad av detta!

Och by the by, Sexzone är uppe igen, det gör mig lycklig iaf. Tummen upp

Äh...Over and out

Av ♥ Estella B ♥ - 13 maj 2008 15:51

Har vart hos Robin i 2 dagar nu, det är min anledning till att jag inte bloggat på ett tag :p
Jag har ju en liten katt, så idag var jag iaf tvungen att gå hem en sväng, så då kan jag ju lika gärna passa på att blogga en liten sväng ;)

Robin och jag satt och spela Monopol igår kväll, det är ju så sjukt kul, även fast det gick mindre bra för min del. Jag förlorade den rundan (eller vi slutade spela mitt i, så man kan ju säga att de blev oavgjort, även om han ledde stort då vi la ner. Man vet ju aldrig om jag hade kommit igen senare. Mahaha)

Vi började iaf spela en runda idag igen, men vi hann inte klart då heller, för  Robin skulle ner på stan och jag skulle hem, så vi sparade spelet inne hos hans mamma, and we will fortsätta senare när jag kommit tillbaka dit.
Kul värre.



Robin och jag hade också en skräckfilmskväll i söndags. Vi kollade på "Rec" och en annan som jag inte minns vad den heter.
Rec var ju kanske inte de bästa jag sett, början var helt ok, men så blev de så där sjukt överdrivet i slutet så man bara vill spy på filmen.
Jag förstår inte varför dom alltid ska börja överdriva så, när en film ändå är bra i början, varför inte hålla kvar de på den nivån istället för att bara köra ner de långt åt helvete så hela filmen suger kuk!?
Nej, jag är inte bitter xD
Den andra filmen var iaf bra, tur de

Jonna kommer över på en fika strax, toppen.
Dags att klä på sig då kanske (och jag är halvnaken för att jag precis har duschat, så ni inte tror att jag springer runt naken här hemma så fort jag får tillfälle xD Höhö)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards