Alla inlägg den 31 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 31 maj 2008 12:17

Ikväll står Västerås på Kartan.
Lilla Emma blir 20 år, så Jonna ville att jag skulle följa med och fira henne.
Och what the hell, why not liksom.
Jag hade ju inget annat planerat så ^^

Emma har hyrt en lokal och beställt catering, så de lär ju bli en hel del fest.
Tror dock inte jag ska supa mig så jättefull, med tanke på igår.
En dag per helg kanske räcker? Men så är de mig vi pratar om också så ^^
Vi får väl se. Man ska aldrig säga aldrig.

Så nu sitter jag här med en cider (återställaren?) och ska väl antagligen hoppa in i duschen strax.
Jag måste bara lyssna på lite bra musik först...och ta en liten rök.

Känns som att det kommer bli en bra dag.
Jag vaknade glad, Då ska jag fan vara glad resten av dagen också. ^^

Sommaren är underbar. (Näe, kan inte sluta tjata om det, ni måste förstå min lycka ju :p)

Av ♥ Estella B ♥ - 31 maj 2008 12:04

Godmorgon Sverige ^^
Alla pigga och glada? Well, I am anyway

Lyckad grillfest igår måste jag säga.
Det vart ju över förväntan perfekt. Det är så de ska vara :)

Mamma kom hit (Till Robin) strax innan kl.18, det var ju runt då vi planerade att gå ut och sätta oss.
Men vi var inte allt för klyftiga igår, och kom på att köttet och korven fortfarande låg i frysen när vi väl skulle ner och börja.
Så vi fick ju pyssla med att tina upp den skiten ett tag.
Det löste sig iaf. Tur!

Kom massor med folk också. Sånt är ju kul.
Barn som springer runt och leker, och en hund och en katt med ute.
Vilken gemenskap. Hahah ^^
Mysigt var det iaf.

När det började bli lite mörkt, runt kl.00 eller nåt, så gick alla upp till balkongen. Hälften av folket försvann iof nånstans på vägen mellan hissen och lägenheten :p Dom hittade tillbaka efter ett tag iaf.

Fick för mig att jag ville med Emil och dom på Monte Carlo där på natten nångång. Så Robin och Ronja fick följa med mig med dom dit (krångligt det lät där då)

Vi satt inte kvar på Monte allt för länge, det stängde ju typ nästan när vi kom :p
Vi hann iaf ta en öl. Det var ju bra ^^

Åkte tillbaka till Robin sen.
Satte oss ute på Picas balkong och åt lasagne ^^ Mycket bra fyllekäk måste jag säga :p
Efter de så lämnade vi Ronja och gick in till Robin och sov.
Nästan sov..Jag var tvungen att lyssna på lite musik innan....Och äta en Mazarin xD

Perfekt kväll med andra ord.
Detta måste göras om.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards