Alla inlägg den 3 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 3 maj 2008 11:02

(Och Nej, Jag är inte gay....Bara typ... halva min umgängeskrets ^^)

Gick upp strax efter 10 imorse.
Jag har ju endel att hinna göra, typ smink och sånt där trams ^^

Jonna ringde nyss och frågade om jag ville med ner på stan på brunch, men de hinner jag ju knappast. Jag skulle ju göra frukost nyss....Nu har jag glömt de också. Hm
Mage kurrar

Robin och jag ska väl ner på stan strax efter lunch eller nåt.
Paraden börjar ju inte förens vid kl.15, iof så har dom massa annat på stan innan de som kan va kul att se.

Lisa kommer i eftermiddag också. Sjukt kul.
Jag minns ju knappt när de var jag träffade henne sist.
Så ikväll blir Hela våran lilla grupp "återförenad", alltså Jag, Lisa, Jonna, Kristian och Ester. Vi har säkert inte umgåtts alla tillsammans sen typ...9:an eller nåt ^^

Det blir asså inte bara vi på Jonnas förfest ikväll, det hade ju kanske vart lite B :p
Lite fler folk kommer de väl, men man vet ju aldrig vilka, folk har nåt seriöst problem med att bara svara Ja eller Nej(?)

Ah, den här dagen kommer väl bli perfekt, utom att vi ska på Lotus ikväll, vilket jag hatar, Meeen..Man måste väl ställa upp för laget ^^
Positiv nu, de blir toppen :)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards