Alla inlägg den 24 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 24 maj 2008 18:07

När jag kom hem idag så stod det en röd Ros i hallen framför spegeln.
Min pojkvän hade köpt den till mig :)
Är han inte för underbar så säg
Det är nog det gulligaste jag vart med om på länge.

Däremot så trodde jag först inte på att han hade köpt den till mig, utan att han hade fått den av någon, eftersom den redan stod "uppackad" i en vas.
Då är det ju inte så lätt att veta att den faktist var till mig.

Han är så söt. Egentligen förtjänar jag inte honom, han är för bra för mig.
<3

Av ♥ Estella B ♥ - 24 maj 2008 17:56

Efter shoppingturen i Västerås, blev det Eskilstunas Ica Maxi.
Vi skulle handla middagen till ikväll.
Varje år då det är Eurovision så samlar vi ihop oss, vårt lilla gäng ^^
Dock så har ju typ alla flytt stan, men vi är några kvar iaf, plus några nykomlingar =)
Detta året är det hos Jonna vi ska vara.

Först middag innan allt börjar, och sen sitter vi och fetar oss med chips och skit.
Och nu kom jag på att vi glömde handla chips.
Typiskt. Jävla skit!

Aja
Eurovision song contest ikväll. Alla är lika taggade som jag?
Hell yeah

Av ♥ Estella B ♥ - 24 maj 2008 17:46

Igår kväll var det Pictionary som gällde.
Roligaste spelet jag spelat på länge faktist!
Jag och Robin mot Ronja och Sabina. Vi loosa..det hade jag dock räknat med eftersom det var första gången jag spelade det, och då kan man ju inte vara så high på det ^^ Höhö


Idag gick jag upp strax efter kl.10
Det var IKEA som stod på Att-göra listan, och idag fick jag till och med lite grejer med mig hem :D
Blommor och krukor, plus torkade blommor med nån jordgubbsdoft och en vas.
Bra skit.
Och igår på Maxi fick jag nya vinglas av plast, det är ju ännu bättre skit, med tanke på att jag typ råkar slå sönder minst 2 vinglas under en kväll, då de är lite party.

Det var Jonna, jag och Emma som gick runt och lallade på IKEA, typ som vanligt alltså.
Jonna skulle ha en Tv-bänk som knappt fick plats i bilen.
Men eftersom att vi är så pass kungliga som vi är (haha) så lyckades vi iaf få in skiten.
Bra kämpat!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards