Alla inlägg den 10 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 10 maj 2008 20:42

Oofii berättade för mig att Sexzone är på G upp igen nu, efter mycket om och men, och jag säger bara ÄNTLIGEN!
Det tackar jag stort för! (Inte bara jag säkert?) :p

Anyway...
Jag vill komma igång med mitt bloggande igen, menar då att jag vill vara sådär "aktiv" som förut.
Problemet är bara att jag inte har....tid.
Eller tid är väl de enda jag har iof...men jag är aldrig hemma då? ^^
Jag ska försöka komma igång igen iaf, så mycket kan jag lova (till den som nu bryr sig :p)

Nej, nu blir de lite Mariospel och sen "Blair witch 2" på det :)
Myskväll.

Livet är bra, Jag trivs så här, sommaren är underbar. Allt är underbart då.

Av ♥ Estella B ♥ - 10 maj 2008 20:29

Ursäkta att jag vart lite seg på bloggningen ett tag, I've been busy, ok? ;)

Idag gick jag upp kl.8.30, IKEA stod på Att-göra listan ^^
Jonna kom och plockade upp Robin här (hos mig asså) vid kl.10, så lämnade hon av honom hemma hos han, och sen kom hon tillbaka hit och plockade upp mig, sen bar de iväg :p

IKEA vart de först (såklart, eftersom de var hela planen med västerås resan ^^)
Emma kom dit och mötte oss också, så tog vi en fika med mjukglass efter att Jonna shoppat klart. Det har vart sjukt varmt idag asså, man fick ju suga i sig glassen fort som satan, annars hade den väl inte vart kvar.

Efter fikat så åkte vi till Erikslund, till "Nisses" ^^
Där provsatt vi soffor mest, de va nog de enda vi gjorde där iof :p Haha
Sjukt sköna soffor de finns, helt otroligt.
Efter de så gick vi in på.....hm...nu minns jag inte vad de heter bara för det, de låg iaf bredvid Nisses...Nå stort varuhus med elektronik (or whatever)
Där kollade vi iaf på tv-apparater och kyl/frys. Kul värre.

Efter vi vart i Västerås halva dagen så körde Jonna hem mig, och sen kom Robin hit, och då laga jag middagen till oss ^^ Chicky bits, strips och beasås fick de bli :)

Har inte gjort så mycket mer idag, Robin och jag satte oss utanför på gården ett tag, tog med kisse ut också. Hon måste ju börja vänja sig vid att vara där ute nu, eftersom de lär bli mycket grillfester där i sommar, och då ska ju hon självklart vara med xD Höhö

Film blir de ikväll igen, som igår. Det blir en vit helg denna helgen. Skönt de iaf.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards