Alla inlägg den 6 maj 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 6 maj 2008 19:33

Jag vet inte om jag sattit upp tavlorna rätt, jag har inte riktigt bestämt mig än. Dom lär flyttas och sättas upp på nåt annat vis sen, just so you know ;)

Jag har målat om bakgrunderna på dom stora tavlorna, och ramarna som jag målade om för nån dag sen.
Orkade däremot inte måla dit detaljerna jag skulle ha, måste köpa en ny pensel först, mina är lite för tjocka ^^

Då vet ni vad jag har spenderat min tid på idag ^^
Ella goes kreativ

Av ♥ Estella B ♥ - 6 maj 2008 19:27

Plantera om mina blommor, som jag så länge pratat om ^^
Jag tänkte ta tag i det idag...snart....om en liten stund :p (Ja, jag är seg av mig, as you all knew)

Vaknade tidigt idag, klockan var runt 09 (om jag minns rätt)
Det var av Robins telefon som jag vaknade, dom ringde från hans jobb och frågade om han kunna jobba, och efter de så kunna vi inte direkt somna om, så vi tog en dusch ^^

Robin åkte iväg och jobbade strax innan kl.12, och slutar ikväll kl.20.30, så då kommer han hit direkt.
Vi skulle egentligen sova hos honom idag, hans mamma saknade tydligen oss ^^ Vi får väl sova där imorrn istället,då kan vi gå direkt dit efter han har tutuerat sig :)

Ut och pyssla nu kanske.
Peace

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards