Direktlänk till inlägg 11 april 2009

BILDER FRÅN PARTYT IGÅR!

Av ♥ Estella B ♥ - 11 april 2009 12:47

Jag tänkte att jag bjuder på bilder från gårdagens vinkväll istället för att skriva om den.
Eftersom att jag är bakis för tillfället så har jag verkligen ingen orka att sitta här och babbla.
Dessutom så är väl bilder så mycket roligare? ^^



Jag och Jonna började med vin ute på Ballen runt kl.18


Ester dök upp nån timma senare med en flaska Rödvin.
Rödvin är inte alltid så lätt att öppna, speciellt inte när man har en retard öppnare som Jonna då råkar ha.....eller hade.
Här har ni bevis på att 3 brudar inte kan få upp en flaska rödvin normalt.





Ester fick dricka Kork-vin resten av kvällen!



Våran kära flickvän var på TV också, så vi satt och kolla på henne halva kvällen.
Visst är hon sexig?!
Vi delar på henne, Jag, Jonna & Evelina ^^























And the Partypeople of the night?
Det var dessa underbaringarna!


Jonna, den älskade flatan


Iphone-nördarna själva
Ester & Mange Mange Mange



Snyggot Evelina



Och eftersom att detta är min blogg så slipper jag lägga ut pinsamma bilder på mig själv (det gör Jonna så bra på Fejjan ändå så), så jag kan lägga ut precis vilken bild jag vill! MOHAHAHA
Här är en liten bild på mig innan kvällen började iaf!



Så var det med den saken. Den lilla vinkvällen slutade med en halv fest.
Jag och Evelina drog från Jonna kl.04 imorse, tanken var att vi skulle hem och sova, men när vi vart hos mig och käkat mackor fick Evelina för sig att vi skulle dra till "Psykho", så de gjorde vi.
Vi gick dock aldrig in där, vi gick hem istället.


E kom och öppnade till Evelina så hon kunna sova där, jag gick hem och la mig. Kvällen avslutades kl.06 Då var jag lagom död kan jag tala om!



Grymt underbar kväll var det iaf. Vi hade sjukt kul!
Tack för det säger vi då!




















 
 
evelina

evelina

11 april 2009 13:29

De va grymt trevligt =) Haha synd bara att du jag va tvungen och va glans fejjs på kortet haha!

http://mittlivminvardag.blogg.se

 
Linda

Linda

11 april 2009 16:49

Hehe ja absolut :)
Hela släkten sjöng för mig i torsdags också, fick massa grattis kramar och så :)

ja, det är ju verkligen så! så länge man klarar sig och har ett jobb åtminstone.
Där trivs jag väldigt bra, även om det inte är min typ av område som jag vill jobba inom, men det är bra där :)

Hehe jag ser det på korten att ni har haft det treevligt :)

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jonnalainen

12 april 2009 12:38

Du ella, de där va ju en kalas kväll! :D
får vi ju göra om nångång.. Dock kan vi kanske hoppa över starkspriten! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards