Alla inlägg under april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 15 april 2009 00:40

                                                  
                                                  
                   
                                                  
                                                  
                  
                                                  
                                                  
            

Av ♥ Estella B ♥ - 14 april 2009 22:55

Ni behöver förresten inte titta så jätte noga på min nya bakgrund.
Det var inte så jävla lätt att fylla i alla krumelurer och skit.
Jag gjorde mitt bästa så kom fan inte o klaga! (Visst låter jag stenhård och ascool nu, visst visst viiisst! xD)


Den får duga så länge. Jag SKA hitta en bakgrund som är perfekt, precis så som jag vill ha den.
När jag ser den så vet jag. Då hamnar den här på 1 sekund, men just nu har google valt att vara bitchig mot mig, så jag får lugna mig lite tills han blir trött och ger med sig.


Av ♥ Estella B ♥ - 14 april 2009 19:18

Jonna släpade med mig ut på promenad. Jag är inte så mycket för det där att "röra på mig i onödan", men hon gav verkligen inte upp tjatet.
Hon kanske är bra för mig, jag har inte riktigt bestämt mig än ^^


Vi hamnade på ÖB iaf, så jag fick shoppa lite mitt i allt elände. Shopping gör mig lycklig, och det är väl tur för Jonna det. Man vet aldrig om jag hade fått för mig att utöva mordförsök på henne annars.


Jag fick hudlotion, Bodyscrub och tugummin med mig hem. How nice liksom!



Nu ska jag ta ett glas cola bara för att säga Fuck You åt hela promenaden!



Av ♥ Estella B ♥ - 14 april 2009 14:55

Jag har bestämt mig för att sluta plugga. Jag har kommit fram till att distanskurser inte var något bra val för mig.
Att stressplugga i 2 månader när jag inte pluggat på 3 år är helt jävla omöjligt.
Jag behöver mer hjälp än folk runt omkring kan ge mig.


Att ha pressen på sig från CSN hjälper inte ett jävla dugg de heller.
Att om jag inte skulle klara kurserna på dessa 2 månaderna, alltså om jag skulle bli underkänd i dom, så måste jag betala tillbaka hela studielånet på en månad.
Jag kan alltså inte dela upp betalningen som man gör annars.
Jävligt pissigt måste jag säga!


Så...ByeBye Skolflicka och Hello Arbetssökarflicka!
Jag står på ruta 1 igen. Inte världens bästa känsla.

Av ♥ Estella B ♥ - 14 april 2009 03:10

Jag har setat här i snart 3 jävla timmar och försökt hittat en somrig bakgrund till min blogg. Jag känner att jag behöver de liksom.
Om det var möjligt att hitta rosa snöflingor till vinterns bakgrund, så känner jag att det fan inte ska vara omöjligt att hitta en somrig jävla bakgrund till sommarens bakgrund.
Men jodå, de är det ta mig fan visste!


Jag tror jag ger upp nu faktiskt.
Jag har prövat några bakgrunder, jag har bytit lite färger, men sen blev jag för feg för att ändra på hela bloggen. I'm kind of a chicken.
Så nu sitter jag här med samma gamla tråkiga blogg igen. Gosh!


Jag gjorde pressbilden lite finare iaf, det är ju ett litet framsteg ^^
Inte nå mycket, den fick lite text. Den fick 3 ord och ett minihjärta för att vara exakt.
Detta får duga för ikväll. Tiden liksom flög åt helvete den med.


Godnatt Sverige!

Av ♥ Estella B ♥ - 13 april 2009 22:52

Jag hittade ett litet fjortistest i Evelinas bdb, och eftersom jag för tillfället är extremt uttråkad och inte har nåt vettigare för mig så tänker jag roa mig med att fylla i detta lilla testet.
Here goes:



ESKILSTUNA-TESTET(?)

Badat:
I Mälarbaden (x)
I Lilla borsöknabadet (x)
I Stora borsöknabadet (x)
På Vattenpalatset (x)
På Parkenbadet (x)
I Sundbyholm (x)
I Vilstabadet (x)
Totalt: 7/7


Handlat:
I Cityhuset (x)
I Gallerian (x)
I Smedjan (x)
I 21:an (x)
På Tuna Park (x)
På Ica Maxi (x)
På Konsum i Skogstorp (x)
Totalt: 7/7


Ätit:
Kebabhuset (x)
Kebabtorget (x)
Phoenix (x)
Rinmans skolmatsal (x)
Rekarnes skolmatsal (x)
S:t Eskils skolmatsal (x)
Max hamburgerrestaurang (x)
Café Tingsgården (x)
Akropolis (x)
Corner i Gallerian (x)
Totalt: 10/10


Varit på följande ställen/områden:
Stadsteatern (x)
Lotus Lounge (x)
Munktellarenan (x)
Raw Bar (x)
Djurgårdsberget (x)
Kloster kyrka (x)
Stadsbiblioteket (x)
Strömsholmen (x)
Hällby (x)
Isstadion (x)
Å festen (x)
Djurgårdsparken (x)
En rondell (x)
Smörtorget ( ) (Vad är det? :S)
Nybron (x)
I tornet på S:t Eskil ( )
Totalt: 14/16


Gjort:
Fikat på Kafe Kaka (x)
Sett en nazist/skinhead irl (x)
Sett en Guif-match (x)
Grillat i en utav Eskilstunas parker (x)
Köpt själv/sett någon annan köpa smuggelsprit/öl i området Årby/Fröslunda (x) (LOL)
Sett eller träffat Smugglarkungen (x) (HAHA?)
Matat ankor vid ån (x)
Kollat på bio på Centrum (x)
Varit inne på Harrys (x)
Suttit på trappan på torget och ätit glass (x)
Varit full/druckit alkohol i Rothoffsparken (x)
Varit på Parken Zoo (x)
Öppnat dörren och blivit mött av ett Jehovas vittne som vill lära dig om sin tro (x)
Åkt Masken på Parken Zoo-tivolit (x)
Varit full/druckit alkohol i stadsparken (x)
Velat flytta långt, långt härifrån (x)
Besökt ungdomsfestivalen (x)
Totalt: 17/17


Vet:
Vilket känt rockband som kommer ifrån denna stad (x)
Vilken färg det ryktas vara på tigrarna på Parken Zoo (x)
Vem staden Eskilstuna fått sitt namn från (x)
Minst 3 kyrkogårdar i Eskilstuna och kan räkna upp dem (x)
När staden grundades (x)
Vart Järntorget ligger (x)
Totalt: 6/6


0 - 10: Du är INGEN äkta Eskilstunabo och vet inte ett skit om den här staden.
11 - 20: Du e verkligen inte en äkta Etunabo, du leker bara.
21 - 40: Du vet lite grann om din hemstad men en äkta Eskilstunare e du verkligen inte.
41-59: Du kan och har gjort en hel del i E-town
60 - 63: Du är en sann & äkta Eskilstuna  (Ooh, Hell Yeah People!! xD)


Av ♥ Estella B ♥ - 12 april 2009 20:05

Nu har vi käkat påskmiddag inne hos lilla svärmor ^^
Underbart gott var det, så tack för det. Nu slipper ju jag laga mat idag också! Perfekt.


Jag har setat och kollat på Madicken med Robin. Söndagsmys på hög nivå! Haha.
Det håller på i 3 timmarTv4-Film, så jag har en timme till till godo. xD Lovely!


Blir en lugn kväll ikväll och jag ska njuta av min Robin. Känns än en gång som att vi vart ifrån varann hur länge som helst. Då är såna här dagar underbara, då man bara får ligga och mysa ^^
Sånt gillar vi!


Av ♥ Estella B ♥ - 12 april 2009 15:23

Titta vilka fina ägg jag gjort! :D Haha
Och nej, jag har inte målat dom med pensel, jag har rullat dom i äggfärg.
mycket finare, så mycket mindre kladd! ^^


Idag ska vi käka påskmiddag inne hos Pica.
Mamma och lillebror kommer också dit.
Varför vi käkar påskmiddag idag och inte igår som man borde, är för att Robin jobbade hela dagen igår.
Man måste ju anpassa sig liksom! ^^


Nu ska jag kleta på lite smink.
Hörs sen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards