Alla inlägg den 1 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 1 mars 2008 21:43

Ringde mamma när jag vaknade vid lunch.
Jag sa att hon skulle ta med min älskling och komma  till mig.... och med älskling menar jag då vovve =)

Hon kom iaf efter lunch.
Vi satt väl mestadels av tiden hon var här, och kollade på katten och hunden. Hunden blir ju så glad och vill leka med min katt, och min katt bara reser ragg och fräser....Fast hunden hoppar runt och skäller på ändå :P
Dom är så jävla söta. Haha

Jag behövde också hjälp med ett CV som jag trodde skulle skrivas på engelska.
Men tydligen så behövdes inte de ändå ^^
Mamma hjälpte mig med de iaf, och så skickade jag iväg de på mejl.
OMG! Jag har sökt ett jobb i London nu. Tänk så får jag de då. Vad gör jag då? :s
Ska jag flytta på riktigt?  Det är väl lika bra att pröva känns det som.
Kan ju vara en kul grej...eller det lär vara kul.

Man kan ju inte vänta hur länge som helst på att åka utomlands och jobba heller, det är ju rätt bra läge nu när man inte har nåt seriöst på G här hemma :)

Melodifestivalen blev det ju ikväll såklart.
Och en fråga bara...Vad är det med Svenska folket och deras sätt att tänka då de gäller röstningen?
VARFÖR GICK INTE FRONDA VIDARE FÖR?!?
Det var ju helt klart den bästa låten!
Dom andra var ju bara.... Blääh
Man blir besviken.
Meen...man kan inte alltid få som man vill..

Av ♥ Estella B ♥ - 1 mars 2008 04:17

Värsta poppis jag fick lov att vara inatt då.
Har jag verkligen haft så många killar att leka med? Känns inte som de ändå.
Vet inte hur jävla många gånger jag blivit väckt av killarna denna natten.
Nu har jag gett mig och klivit upp, det blidde ju inge sova den här natten iaf.

Mess och massa samtal, är de så mina fredagsnätter ska få lov att se ut?
Jag tror inte de va. Jag behöver ju min skönhetssömn ^^
Ska man bli som Joey och behöva ringa runt till alla och säga att jag är "off the market"? Hahaha
Inte för att jag egentligen är det, men jag tror jag behöver sluta med de här nu.
Jag har ju En, räcker de inte eller?
Jo...Jag tror att han gör det.

Undra när jag blev en sån här som tackar nej då? (Det där lät ju lite slampigt kan jag hålla med om, menade dock inte så ^^)
Jag har ju alltid velat ha sovsällskap, tills du trampa in i mitt lilla liv.
Och då får jag plötsligt skuldkänslor om jag träffar andra.
Hur har du lyckats vända mig till en sån? För ingen annan har ju lyckats.
Jag har ju alltid vart Miss Bitch
You've got the power alltså. Ska de fortsätta så här?


Och Btw, Jag är inte billig eller slampig or whatever.
Bara singel och rätt levande. Alla har behov, right?
Och du är säkert mycket värre *lipar*

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards