Alla inlägg den 3 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 3 mars 2008 20:15

Nu har jag pratat med lite folk och frågat om fredagen.
De flesta har inga planer, så jag har sagt till att dom ska komma till mig.
Då får jag ju fira lite iaf...Varför man nu ska göra det vet jag egentligen inte ^^

Födelsedagspresenter is no need.
Som typ alla vet, så tycker jag ju inte allt för mycket om att ta emot presenter.
Men alla tjata på mig att jag skulle komma på nåt ändå.
Så ska nån nödvändigtvis köpa något (nu har jag faktist setat och tänk och kommer inte fram till nåt alls som jag kan behöva)...Så jag bestämde mig för vin och krukväxter ^^
Vin blir man alltid glad av att få, och växter...det vill jag bara ha massor av. Ett hem känns mer levande med blommor =)

Nu har jag sagt samma sak till alla också, så de slutar väl med att jag har överdrivet många flaskor vin, och växter jag inte har någonstans att ställa.. Haha
Men då får jag ju skylla mig själv ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 3 mars 2008 14:43

Jag fyller ju på fredag.
Jag tänkte först att jag skulle vara tyst om det, för att se vilka som kommer ihåg, och bara hoppas på att alla glömt så den dagen bara smyger förbi ^^
Men nu känner jag för att ha en lite fest ändå.
Bara bjuda såna..."nära" vänner, alltså ingen stor fest.
Men de kan ju vara trevligt att samlas och dricka lite vin iaf, och kanske äta nåt =)

Nu har jag dock sagt till alla att jag inte ska ha nån fest, så alla tror ju de också, och då kanske dom gjort andra planer?
Jag får väl fråga, de känns som de enda vettiga ^^

Jag känner mig gammal nu :(
21 liksom...snart är man väl döende också.

Uh!
Fy fan för födelsedagar.
Det var kul när man var liten, but not anymore

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards