Alla inlägg den 10 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 10 mars 2008 21:19

En annan grej jag och syster gjorde på jobbet idag var ju den här (bilden) roliga saken. Vi har ju så extremt kul liv ^^ HAHA
Jag vet inte om vi gjorde helt rätt, det blev iaf som så här;
(Jag började och har "tjock" text...för er som undrar ^^)


En liten katt och en stor mus
Som var våt som en stor bassäng
Så blev kattens mus jätteblöt
Så hon gick upp för att torka sig mellan benen
Så särade hon på dom för att kunna torka sig
På blygläppen och sa "Hej jag heter Berit"
Så det så! Skål och gott nytt år alla jävla katter!
Skiter i sin jävla kattlåda så det stinker
Riktigt illa, för musen hade legat död i flera månader nu
Har jag haft min mens, men han vill ändå knulla mig
Det är ett helvete måste jag säga!

Men LooL.
Här har vi ju då ett tydligt exempel på hur jävla omogna vi är in the real life. ^^
Haha.. Oh lord!





Av ♥ Estella B ♥ - 10 mars 2008 21:08

Sa till Lillsyster att hon skulle komma till jobbet och sällskapa mig.
Jag har liksom börjat läsa boken "Gömda", för andra gången.
Haha...Då har man riktigt tråkigt!

Syster kom iaf strax efter kl.13, så satt vi och spelade kort i nån timma först, och sen fick jag för mig att göra loppor...I olika storlekar. Haha
Kul liv jag har  xD
Jag ville bara se hur små man kunna göra dom, och jag fick ju till en riktigt liten, fast det gick ju inte att skriva på den...Men ändå, det funka, det är ju huvudsaken ^^

Stängde igen kiosken vid kl.16, sen gick vi och handlade, sen stod jag och vänta på bussen med syrran, sen gick jag hem och fixa middagen.

Jonna fråga sen om jag ville följa med på en liten tur med bilen, hon var lite nere och ville ha sällskap.
Självklart ställer jag ju upp då =)

Vi åkte först ut till Ica Ekängen, hon skulle lämna kläder till Uff :p
Sen blev de Hemköp Smeden och inhandla kaffe, sen åkte vi till mig och fikade.

Trevlig dag =)
Nu blir de ännu mer Mariospel. Ja, jag är totalt fast igen!

Av ♥ Estella B ♥ - 10 mars 2008 02:32

Share my life, take me for what I am
Take my love, I'll never ask for too much
Just all that you are and everything that you do

I don't really need to look very much further
I don't want to have to go where you don't follow
I won't hold it back again, this passion inside
Can't run from myself
There's nowhere to hide


Don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there?
Don't walk away from me...
I have nothing
If I don't have you


<3

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards