Alla inlägg den 4 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 4 mars 2008 19:49

Kollade förbi sexzone igen, jag vet...Jag har ett allvarligt beroende.
Till min (stora) förvåning så funkar sidan igen! När hände detta då?  Med tanke på att jag kikar förbi minst en gång i halvtimmen ^^

Dock funkar inte mitt konto än, står fortfarande att det är fel inloggningsuppgifter. Någon som har samma problem?  Eller är mitt konto de enda av minst 10.000 som de är fel på? That can't be it!

Funderade då på att skapa ett nytt konto, har ju Adminbild och de kvar, så de är ju egentligen inga problem.
Men gör jag de så måste jag ju börja om med mina Bitch-poäng, and I don't wanna!
Det ska man väl seriöst inte behöva göra, det måste väl finnas ett annat sätt.....
(I mean.. wtf!?)

Roof är ju allmänt sinnesförvirrad eller nåt...Inget ovanligt egentligen, det är bara det att det stör mig som mest då jag behöver han ^^
Det är väl iof bara då man tänker på hur stressad han jämt är.

Jag får väl överväga det här med nytt konto...Nejnej, inte alls desperat här ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards