Alla inlägg den 21 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 21 mars 2008 15:58

Läst dom böckerna?

Eftersom mitt jobb är så extremt tråkigt, så har jag börjat läsa massa böcker när jag är där.
Det finns ju inte så mycket annat att göra ^^

Jag trodde seriöst inte man kunde bli rörd av en bok, att man kan bli nervös, börja skratta eller gråta m.m
Men ta mig fan, det är ju verkligen som att kolla på film.
Jag började gråta för första gången då jag läser, värsta rörande bok, den andra "Asyl"
Man blev så sjukt glad i slutet!
Jag kan ju inte säga så mycket mer än så, om nån inte läst dom än ^^

Men dom är verkligen läsvärda, ville bara säga de. Haha :p


Av ♥ Estella B ♥ - 21 mars 2008 15:46

Jonna kom och hämtade mig igår eftermiddag, vi skulle gå på bolaget.
Vi mötte Frallan och Jenny där utanför också, så vi tog sällskap allihopa ^^
Vi gick först in på Coop Forum, Jenny skulle ha brunsås och Jonna skulle ha lax, fast hon hittade inte den laxen hon skulle ha.
Det lär ha sett rätt sjukt ut, när 4 brudar går in i stans största affär, och ska handla EN brunsås. Haha!

Efter det blidde de bolaget iaf, och sen åkte Jag och Jonna hem till mig och käka pannkakor. Hon hade tagit med matlådor från hennes jobb, och asså.. snacka om att överdriva, det var typ 20 pannkakor eller nåt... Sjukt mättande var dom också. Fast det var gott, så varför klaga ^^

Efter vi käkat så fixade vi iordning oss, och en åkte vi o lämna bilen hos Jonna och tog en liten promenad till Jenny.

Jenny kom nämligen på idén att hon skulle slå till på fest, det är ju ändå röd dag denna fredagen :p
Så fest blev de!

Jag som var sjukt trött eftersom jag inte sovit (förklaringen till de i inlägget under ^^) var inte så jävla på G.
Det vart mest Socialdricka, ingen riktigt stor fest.
Trevligt hade vi iaf, tills jag blev tråkig nog och sa att jag skulle vandra hemåt.
Det fick inte gå för sig tydligen, så Sandra gömde min jacka så att jag inte kunde gå. Haha

Trögt nog så la hon den bara under köksbordet, som att jag inte skulle kunna få tag på den där under :p Hahaha..Klyftigt
Jag smög iaf under handen och tog den, sen försökte jag få Jenny till att släppa ut mig så jag kunna gå :p
Det tog ett tag, med de gick tillslut. Haha, Värsta projektet för att få komma hem ^^

Toppen Skärtorsdag blev det iaf, Tack för det <3

Av ♥ Estella B ♥ - 21 mars 2008 15:45

Blidde inte så att Robin kom till mig i Onsdags natt ändå, han kom förbi och hämtade mig med taxi istället, så åkte vi hem till honom :)
Jag gick först in till hans mamma och tog en cigg med henne, och sen gick vi in till Robin.

Robin och hans pappa satt och dunka musik där inne :p
Dom såg ut att ha kul iaf, det är ju bra ^^
Jag satt mest och prata med hans mamma, hon är ju för underbar! :)

Det blev en rätt sen natt, inget ovanligt dock :p
Robins pappa deckade i hans soffa och hans mamma gick in och la sig hos henne.
Så Robin och jag gick också och la oss.

Inte fick jag sova för de, Robin låg och snarka, han har en tendens att göra de när han är full ^^ och det behövs inte höras mycket alls för att det ska hålla mig vaken. Jag är riktig känslig när det gäller att somna, det måste vara knäpptyst.

Så jag sov väl nån timma bara, sen var det jobbet som gällde.
Trevligt med en morgonpromenad :p Inte för att det var så mycket morgon... snarare förmiddag. haha
Passade också på att ta ett kort på dom fina kycklingarna i rondellen vid Rinman, när jag ändå var ute och gick ^^
Så söta dom är :p

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards