Alla inlägg den 19 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 19 mars 2008 22:50

Extremt lite besökare har jag haft i bloggen idag. How come?

Jag har egentligen inget att skriva, men när jag sitter så här och skriver om ovärda saker, så kommer det alltid fram något jag behöver få ur mig och klaga på ^^

Som just nu, min överdrivet korta stubin.
Jag vet ju iof varför jag har just så kort stubin denna veckan, och de är för att min...Lilla vecka snart är här. Den där röda alltså.
Mitt humör är ju som en jävla berg och dalbana, och jag blir extremt grinig och sur för absolut ingenting.
Som en liten 3-åring liksom.
Det stör mig sjukt mycket, för de är så jävla jobbigt.
Men det är inget jag egentligen kan göra nåt åt, så ta det inte personligt om jag dampar på dig någon gång ^^

Min mamma har alltid sagt att jag är astjurig under dessa 2 veckor.
Jag har aldrig tänkt på det, eller trott på henne när hon sagt det.
Men nu vet jag, och hon har ju irriterande nog rätt!
(Alltså är det bara 2 veckor i månaden som jag är glad på? :s) Det låter ju förjävligt, minst sagt.

Av ♥ Estella B ♥ - 19 mars 2008 22:35

Jag blir ju galen! Det går ju inte att tanka ner någonting(!)med mitt jävla DC! 
Mitt temperament håller inte för sånt här piss. Det slutar ju alltid med att Robin får sitta och tanka ner en massa musik till mig.
Stackars pojke, men underbar är han som gör de åt mig :)
Jag hittade alltid allt jag ville ha förr, vad hände?
Jag får väl sätta mig och fixa det någon dag, jag har bara ingen ork eller lust för det just nu.

Var ju hos Robin i Måndags kväll. Vi skulle kolla på en läskig film på min beställning ^^
När jag kom dit så satt han och M och spelade kort, så jag fick hoppa in där en sväng å, det blidde Dam :p haha
Sen satte vi oss och kolla på 100 Höjdare, någor dom tydligen tycker är roande ^^ Ok, det är inte tråkigt, men inget jag direkt skulle följa.
Efter ett tag kom E ner till Robin också, men han satte sig och kolla på Andra Avenyn på datorn :p Inte kunde jag någonsin tro att han följer de ^^

Efter M och E hade gått, så gick jag o Robin o la oss i sängen o kolla på Boogeyman 2.
Rätt ok film, men det ska vara läskigare än så för min del :p
Jag är krävande, Ja ^^

Robin kommer hit ikväll/natt också, han satt och drack hos sin syrra. Det är ju ändå Lill-Lördag ^^
Får väl se när han dyker upp, och vad vi hittar på. Det lär väl bara bli sova kan jag tänka mig. Jag har ju ett jobb att sköta  ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 19 mars 2008 11:22

För första gången satte jag mobilen på ljudlös inatt, vilket jag aldrig gör eftersom jag har nån tvångstanke att nån viktig kommer att ringa då, eller nåt viktigt händer.
Och ta mig fan, jag har ju så jävla rätt!

Jonna hade messat och frågat om en grej som hon behövde veta till jobbet, och det var väldigt viktigt för hon sa att hon satt i skiten.
Och jag hade mobilen på ljudlös, så inte fan såg jag de förns jag vakna nu.
Det betyder alltså att jag kommer att gå och må dåligt hela dagen för jag inte vet än om hon fick hjälp av någon annan.
Damn!

Jag sa ju att detta skulle hända, jag har alltid sagt de, men alla tycker jag bara är typ...nojig eller nåt.
Nu tänker jag ju aldrig mer sätta luren på ljudlös iaf, det är ett som är säkert!

Ska iväg och jobba strax, gick ändå upp ovanligt tidigt idag, så jag har en stund på mig, det kan ju vara rätt skönt ibland de med =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards