Alla inlägg den 9 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 9 mars 2008 22:01

Bästa Wallander-filmen ever      -Mastermind!!
Den gjorde biosuccé, vilket känns helt och hållet självklart.
(Bruden som sjunger i videon förstör kanske en aning, men de får man väl ta...Hitta ingen trailer till filmen så, this will do)


Uh...Det går verkligen inte att sitta stilla när man kollar på den filmen.
Den är ett MÅSTE för dom som inte sett den. Se Den!

Av ♥ Estella B ♥ - 9 mars 2008 19:41

Mamma, båda småbröderna och syster och hennes karl kom i lördags eftermiddag.
Jag bjöd över dom på fika ^^

Jag började dagen med vin, fråga inte varför :p
Mamma tog iaf ett glas vin med mig, så jag var inte ensam xD

Dom drog iaf efter ett par timmar, mamma stanna till strax efter kl.20
Så tänkte jag gå ner på DT och fortsätta mitt lilla party med Jenny, eftersom hon inte kunna festa med mig på födelsedagen.
Fast så slutade jag dricka och hann bli rätt bakis, så jag bestämde mig för en hemmakväll med melodifestival och film.

Fast så messa Jenny runt kl.23 och fråga om jag kunna komma och festa med henne.
Segt som fan, jag var ju helt död, men jag gav inte upp ^^
Gick ner till henne på DT strax innan kl.00
Att man orkar egentligen, jag borde ha gått och dött lite i sängen.
Gjort är gjort iaf :p

Satt kvar nere på DT till runt kl.02 iaf, jag tog bara en öl, sen pallade jag inte trycket ^^
Jag lovar att jag hörde min säng ropa på mig ^^

Det blev iaf till att promenera hem. Att mina ben klarade att bära hem mig är ett oförståligt mirakel. haha

Sova fick jag iaf göra. Tack Gud!
Vaknade vid lunch, sen parkera jag mig i soffan, och har fan setat här hela dagen och halva kvällen ^^
Jonna kom förbi en sväng nyss, tog en cigg och snackade igenom helgen =)
Perfekt söndag med andra ord ^^

Imorrn blir det jobb igen.
Orka?!

Av ♥ Estella B ♥ - 9 mars 2008 19:35

Mycket nöjd med födelsedagen är jag iaf =)
Inte för mycket folk, lagom är väl bäst.
Det flesta drog dock rätt tidigt, så de vart bara killarna kvar med mig sen. :p

Gjorde inte så mycket under kvällen, satt och drack och var sociala ^^ Alltid lika mysigt :p
Spelade spel gjorde vi ju också, pratmakarna ftw!
Jonna och Jag börjar bli lite för bra på de spelet tror jag. Dags att hitta ett nytt spel? :p Haha

De sista drog iaf vid kl.06 tror jag. Jag råka somna lite på Robin :p
Är man trött så är man. (A)
Vi gick iaf och la oss när alla drog, och sov....som vanligt typ ingenting.
Så åkte han hem när vi vaknat.

Tack för en toppen födelsedag alla som var här =)
Mina vänner är dom bästa. <3

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards