Alla inlägg den 17 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 17 mars 2008 19:27

Jag gjorde fan de idag...Jag somnade på golvet på jobbet (?)
Jag tror jag måste vart extremt trött för att lyckas med de.
Jag la ner min jacka på golvet, för jag tänkte lägga mig där och läsa... För.. Palla sitta på en hård stol i 4 timmar och läsa, Nej.

Jag somnade iaf, tills jag väcktes av att en dörr öppnades, och jag lovar att jag for upp på mindre än en sekund! Haha
Så var de inte ens dörren till kiosken som öppnades. How irriterande!
Men kanske för de bästa :p Jag kan ju inte ligga där på golvet och sova, folk som ser mig kan ju tro att jag ligger där död. Haha...

Nej, nu ska jag platta håret och slänga på lite maskara, sen blir de iväg till Robin och glo film :)
Så blev de en bra dag av den här måndagen också, trots äckelsnön som kom tidigare. (Inte för att den stanna kvar, men ändå vafan!)
Jag bara undrar -varför i helvete den ska komma nu när det var värsta våren igår!? Är det verkligen helt rätt att göra på det här viset?
Gudhomo!

Av ♥ Estella B ♥ - 17 mars 2008 18:12

Blev väckt av ingen mindre än Jonna igår (söndag). Klockan var typ 9.30, och hon var sjukt pigg och överdrivet glad med tanke på att de ändå var söndag morgon ^^
Och jag var sjukt trött eftersom jag knappt kunnat sova på hela natten.
Men den lilla flatan lyckades fan få upp mig ur sängen ändå.., Hur hon nu lyckades med de har jag fortfarande ingen aning om ^^

Vi bestämde iaf att jag skulle komma hem till henne och käka Frulle/lunch med henne, så jag gick dit till kl.11
Så slog vi till på Kinamat. Jag är inte så mycket för kinafood egentligen, de enda som är gott är ju friterad kyckling ^^ Jag fick i mig o blev mätt ändå ^^

Efter det så åkte vi, Jag, Jonna och hennes mamma bort till Årby, vi skulle kolla på en lägenhet, vilket var helt flopp. omg så hemsk den såg ut. Inget för Jonna iaf :p

Efter de så åkte vi och lämna av Jonnas mor hemma, och sen åkte Jag o Jonna vidare till hennes jobb. Hon var tvungen och skära typ 3 miljoner isterband. Sjukt mycket!
Det tog inte så lång tid ändå, eftersom vi var två...hade hon väntat med att göra de till idag, så hade hon ju vart lagom stressad, eftersom hon skulle behövt göra de själv då. Vilken tur att hon har mig ^^

Efter vi var klara på hennes jobb, så åkte vi och hyrde film, och sen tog vi en promenad genom stadsparken och bort till ån, så satt vi där på bryggan en stund, och sen promenerade vi runt bort mot gamla stan och sen tillbaka till bilen.
Vi gick och fotade en hel massa saker, det var ju så sjukt underbart väder. Vilka vårkänslor man fick!

Efter det så åkte vi o kolla på ännu en lägenhet, borta vid gamla Rimi, den var inte i bra skick den heller, renoveringsprojekt verkligen.
Vi åkte därifrån och upp till Ica supermarket.

Vi handlade käk, och chips och sånt skit, vilket jag ångrade efteråt...Fy fan så dåligt jag mådde efter mat och massa chips!
Aja, det var väl mysigt så länge det varade iaf ^^

Filmen vi hyrde var "Boys don't cry", senaste gången vi hyrde den så var vi inte så filmsugna, så vi kolla knappt på den. Men igår fick vi för oss att det var den vi ville se, och verkligen kolla denna gången ^^
Så hade dom bara den filmen på VHS, och Jonna blev ju lite besviken, så vände hon sig emot mig och sa typ
"Har du VHS?"
"Ah, det har jag"
"....Allvarligt?"
"Haha, jaa..vadårå?"
"Fan va mobbat...det är typ....Ingen som har de längre Ella"

*LooL*

Näe, men vilken tur för henne att jag hade de då, så vi kunna kolla på den filmen.

Nu blev inlägget sjukt långt...
Orka prata om precis allt. I Give up!

Bästa söndagen på länge iaf =)
Tack för de Jonna <3

Av ♥ Estella B ♥ - 17 mars 2008 18:00

...Jag orkar faktist inte skriva om den (fredag och lördag) just nu, och då vet jag att när de gått några dagar så kommer jag tänka att...Skitsamma, orka bry sig nu?
Men jag vill ju ändå kunna läsa om dom här två dagarna senare, om kanske ett år eller nåt, för dom var speciella, och rätt viktiga, enligt mig.

Jag vet ju inte var jag ska börja eller sluta, vilka personer jag får ha med i bloggen och inte, så det är ju lika bra att hoppa över att skriva om det överhuvudtaget. Right?
Jag kan ju iaf säga att...En vit helg, som jag sa att jag skulle ta, blev det ju långt ifrån.
Helt tvärtom om inte annat. omg

Jo, jag gör så att jag hoppar, så kan jag skriva upp det i min almenacka istället ^^
Go for it Ella!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards