Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

En Underbar Söndag

Av ♥ Estella B ♥ - 17 mars 2008 18:12

Blev väckt av ingen mindre än Jonna igår (söndag). Klockan var typ 9.30, och hon var sjukt pigg och överdrivet glad med tanke på att de ändå var söndag morgon ^^
Och jag var sjukt trött eftersom jag knappt kunnat sova på hela natten.
Men den lilla flatan lyckades fan få upp mig ur sängen ändå.., Hur hon nu lyckades med de har jag fortfarande ingen aning om ^^

Vi bestämde iaf att jag skulle komma hem till henne och käka Frulle/lunch med henne, så jag gick dit till kl.11
Så slog vi till på Kinamat. Jag är inte så mycket för kinafood egentligen, de enda som är gott är ju friterad kyckling ^^ Jag fick i mig o blev mätt ändå ^^

Efter det så åkte vi, Jag, Jonna och hennes mamma bort till Årby, vi skulle kolla på en lägenhet, vilket var helt flopp. omg så hemsk den såg ut. Inget för Jonna iaf :p

Efter de så åkte vi och lämna av Jonnas mor hemma, och sen åkte Jag o Jonna vidare till hennes jobb. Hon var tvungen och skära typ 3 miljoner isterband. Sjukt mycket!
Det tog inte så lång tid ändå, eftersom vi var två...hade hon väntat med att göra de till idag, så hade hon ju vart lagom stressad, eftersom hon skulle behövt göra de själv då. Vilken tur att hon har mig ^^

Efter vi var klara på hennes jobb, så åkte vi och hyrde film, och sen tog vi en promenad genom stadsparken och bort till ån, så satt vi där på bryggan en stund, och sen promenerade vi runt bort mot gamla stan och sen tillbaka till bilen.
Vi gick och fotade en hel massa saker, det var ju så sjukt underbart väder. Vilka vårkänslor man fick!

Efter det så åkte vi o kolla på ännu en lägenhet, borta vid gamla Rimi, den var inte i bra skick den heller, renoveringsprojekt verkligen.
Vi åkte därifrån och upp till Ica supermarket.

Vi handlade käk, och chips och sånt skit, vilket jag ångrade efteråt...Fy fan så dåligt jag mådde efter mat och massa chips!
Aja, det var väl mysigt så länge det varade iaf ^^

Filmen vi hyrde var "Boys don't cry", senaste gången vi hyrde den så var vi inte så filmsugna, så vi kolla knappt på den. Men igår fick vi för oss att det var den vi ville se, och verkligen kolla denna gången ^^
Så hade dom bara den filmen på VHS, och Jonna blev ju lite besviken, så vände hon sig emot mig och sa typ
"Har du VHS?"
"Ah, det har jag"
"....Allvarligt?"
"Haha, jaa..vadårå?"
"Fan va mobbat...det är typ....Ingen som har de längre Ella"

*LooL*

Näe, men vilken tur för henne att jag hade de då, så vi kunna kolla på den filmen.

Nu blev inlägget sjukt långt...
Orka prata om precis allt. I Give up!

Bästa söndagen på länge iaf =)
Tack för de Jonna <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards