Alla inlägg den 14 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 14 mars 2008 17:26

Jobb idag, inget spännande alls, orka gå in på de.

Syster o Timo kommer och lämna vovven snart, dom ville ta en långpromenad till Tuna Park med henne, men dom kan ju inte lämna henne ensam utanför så länge, så dom lämnar av henne här innan dom går dit :)
Så kul, får jag träffa min bäbis å =)

Jonna och jag tänkte ha en hemmakväll idag.
Hon kommer och hämtar mig sen, så ska vi åka och handla, sen hem hit och laga middag.
Lasagne blir de, som jag var så sugen på igår ^^ Härligt.
Sen blir de Lets dance. Jonna är ju besatt av de eller nåt :p, så jag får väl stå ut med de ^^ haha

Tänkte hyra en film också, men såg att "Mr. and Mrs. Smith" kommer på Ettan kl.21, så de kanske får bli den istället. Det var ett tag sen jag såg den, och Jonna är ju tänd på Angelina så, she don't mind ^^ Haha

Det blir väl min fredag de, morgondagen lär väl se nästan lika ut, fast jag lär inte få sällskap av Jonna då. Kanske någon annan? ^^
Inget party ska de bli iaf, jag tar en vit helg nu ;)

Peace out

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards