Alla inlägg den 2 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 2 mars 2008 14:33

I see you looking at me
Like I got something for you
And the way that you stare
Don't you dare
'Cause I'm not about to
Just give it on up to you
'Cause there are some things I won't do
And I'm not afraid to tell you
I don't ever want to leave you confused

The more you try
The less I bite
And I don't have to think it through
You know if I'm into you

I don't need a man to make it happen
I get off being free
I don't need a man to make me feel good
I get off doing my thing
I don't need a ring around my finger
To make me feel complete
So let me break it down
I can get off when you ain't around



You know I got my own life
And I bought everything that's in it
So if you want to be with me
It ain't all about the bling you bringing
I want a love that's for real
And without that then no deal
And baby I don't need a hand
If it only wants to grab one thing

The more you try
The less I bite
And I don't have to think it through
You know if I'm feeling you

I don't need a man to make it happen
I get off being free
I don't need a man to make me feel good
I get off doing my thing
I don't need a ring around my finger
To make me feel complete
So let me break it down
I can get off when you ain't around

Av ♥ Estella B ♥ - 2 mars 2008 14:25

Gick till Robin i Lördags natt...Vet inte vad klockan var, efter 01 iaf.
Jag gick hela vägen i regnet, och det var fan läskigt...Det är inte stabilt att gå ut o gå ensam i natten när man är tjej...Men vad gör man inte.

Kom till honom iaf, satt o prata lite, och sen gick vi upp till Emil, där satt dom några stycken och drack, så Robin gjorde en varsin grogg åt oss.
Asså...vodka, cola är inte så farligt äckligt ändå ^^
Vi blev iaf kvar där en stund, och sen gick vi tillbaka ner till Robin och sov.

Vaknade vid lunch på söndagen, så ringde Jonna precis då jag klätt på mig.
Lagom tajming :p
Hon fråga iaf om hon skulle hämta mig, och det är ju en självklarhet ^^
Inte alls bortskämd (A)
Hon kom iaf strax efter hon ringt, så åkte vi hem till mig o kolla lite tv. =)

Resten av söndagen städa jag typ...Och spela.
My God! Jag har fastnat i Mario IGEN...Asså jag kan ju verkligen sitta i timmar och varva spelet...nästan iaf, jag klarar aldrig sista slottet av alla.
Jag kommer dit, men jag lyckas aldrig döda Browser..Han hette så va? ^^ Haha
Jag har svåra problem.

Betalade precis räkningar, och såg att jag fortfarande INTE fått min lön.
Vad fan är det för fel på människor!? Fattar inte min chef att jag kanske också behöver betala hyror och skit?!...Jag är ingen jävla drottning liksom, jag jobbar ändå för pengarna, då ska han väl för fan ge mig dom också!!
Ja, det blir till att ringa o skrika lite då.
Aldrig går de som det ska. Fattar då inte.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards